شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

انقدر تو رو دوست دارم که....

1391/7/28 10:18
نویسنده : مامان سوده
378 بازدید
اشتراک گذاری

                                 شقایق بارون خورده لاله قرمز زیر باران تند و شدید رحمت خدا گل سرخ انیمیشن متحرک با فرمت گیف درست کردن عکس

انقدر تو رو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

انقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قد هزارتا ستاره

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره 

انقدر تو رو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

وقتی نگاهم میکنی قشنگی هاتو دوست دارم

حالا که معصومه چشات رنگ چشاتو دوست دارم

وقتی صداتو میشنوم دلم برات پر میزنه

ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه....

 

این اهنگ زیبا روی وبلاگ دوست گلم ریحانه جون بود با صدای امین رستمی که من عاشقش شدم و با تمام وجود یاد بزرگترین و باشکوهترین عشق قلبم امیر مهدی گلم افتادم که بعد از خدا عاشقشم .ریحانه جون ازت متشکرم و دوستت دارم .

 

 

 

                                                

 

                                      گل رز سرخ قرمز رها شد روی زمین دلم شکست تمام شدم .gif        

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوی من
28 مهر 91 21:43
منم خیلی این آهنگو دوست دارم


فوق العاده است