شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

عشق مامان سوده

1391/7/28 9:31
نویسنده : مامان سوده
460 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

 

 

روزگارت بر مراد روزهایت شاد شاد اسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار قلبت از هر غصه دور بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک...

دوستت دارم نفس مامان .عاشقتم یک دنیا .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه مامان نیایش
29 مهر 91 10:43
اینجا چند وقتت بوده خاله جون ماشالله عزیز خاله


8 ماه عزیزم
مامان وبابا
19 بهمن 91 22:00
سلام عزیز خوبی من فاطمه نفس بابا ومامانم دختر دایی فاطمه گلی ما شما رو لینک کردیم عزیزم خیلی دوستون دارم به ما سر بزنید من تازه 1 ماه که وبلاگ دارم


سلام عزیزم حتما.
داییت الهتلم
19 بهمن 91 22:02
Www.mehremah.niniweblogd


: