شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

این روزها...

1398/11/28 18:46
نویسنده : مامان سوده
802 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه بعد از مدتها امدم اینجا نمیدونم چرا ولی یک حسی منو کشوند اینجا یک حس خیلی خیلی عجیب حس دلتنگی حسی که فکر میکنم همیشه تو این صفحه جامونده حس اون روزها چقدر اون روزها با تمام سختی هاشون قشنگ بودن چقدر زود گذشتن باورم نمیشه اون پسر موبور خوشکلم الان کلاس چهارمه باورم نمیشه عکس تولد محمد طاها رو گذاشتم و الان میره پیش دبستانی باورم نمیشه من سی و هفت سال سنمه. کی گذشت و چطور گذشت اما هر چه بود نتونستم از اینجا دل بکنم نتونستم فراموش کنم حتی با امدن تلگرام واتس اپ اینستاگرام و...که این روزها بازارشون خیلی گرمه و سرگرم کننده هستن.اما من چیزی رو اینجا جا گذاشتم چیزی که با هیچ مجازی دیگه ای و نه حتی با هیچ واقعیت دیگه ای قابل قیاس نیست من خاطرات شیرین بچه هامو اینجا جا گذاشتم کاش هیچ وقت اینجا خلوت نمیشد کاش زمان رو میشد به عقب برگردوند کاش میشد از لحظه لحظه اش دوباره لذت برد چقدر دلم برای دوستانی که اینجا داشتم تنگ شده گرچه با بعضیهاشون الان درارتباطم و از بعضی دیگه بی خبر امیدوارم همه شون در سلامت و شادی باشن...

 

پسندها (1)

نظرات (3)

وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من
18 اسفند 98 8:53
خوش آمدید عزیز
مامانی آواخانوممامانی آواخانوم
30 بهمن 99 15:14
سلام سوده عزیزم همون حسی که به تو دست داد به منم دست داده و منو اینجا کشونده خوبی عزیزم چقد دلتنگتم  
مامانی آواخانوممامانی آواخانوم
30 بهمن 99 15:14
میام اینستا گرام اونجا دنبالت میکنم