شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تولدت مبارک عزیزترینم...

1394/4/1 18:28
نویسنده : مامان سوده
933 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی عزیزتراز جانم اول تیر سالروز شکوفاشدنت مبارک ...پنج ساله شدی و پنج هزار سال خوشی و شادی و برکت را با قدمهای عزیزت برام هدیه اوردی...عاشقانه میپرستمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا و مامان
1 تیر 94 18:46
امیر مهدی عزیز تولدت مبارک
مامان سوده
پاسخ
ممنون دوست گلم
مامان لیلا
1 تیر 94 19:00
تولدت مبارک پسر ناز و دوست داشتنی
امیر مهدی و عمی
1 تیر 94 19:55
سلام بر دوستان عزیز و خیلیییییی خوبم امیر مهدی نازنینم فرشته نازنین سالروز تولدت و من و امیر مهدی تبریک میگیم انشاله همیشه موفق و در زندگی خوشبخت و عاقبت بخیر باشی. سوده عزیزم ،دوست خوبم بهار زندگی شکوفه گیلاس زندگیتو بهت تبریک میگم . انشاله بهترین روزهارو با هم داشته باشید.
مامان سوده
پاسخ
سلام عمه های گل و نازنینم...ممنون از لطف و محبت همیشگیتون...ان شالله همیشه شاد و سالم باشین عزیزای دلم...
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 تیر 94 7:57
سلام عزیزم خوبید به به تولد عزیز دل خاله امیر علی جونه مبارک باشه تنشالله 150 ساله شی گلم
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت عزیزدلم...خدا فرشته های قشنگتو حفظ کنه ان شالله..
مامان محمدحسین
2 تیر 94 9:03
سلام عزیزم .... تولد 2 تا گل عزیزت مبارک .... ایشالا دومادی جفتشون.......
مامان سوده
پاسخ
سلام دوست مهربانم ممنون از لطفت ..
الهام
2 تیر 94 12:20
سلام سوده جان پنج سالگی محمد مهدی جون و تبریک میگم روزشمار وبتون نشون میده که امروز تولد یک سالگی محمد طاها جون هم هست تولدشون هزاران بار مبارک و خسته نباشید بابت زحمات این چند سال براتون دنیا دنیا شادی و سلامتی آرزو می کنم عزیزم
مامان سوده
پاسخ
سلام عزیزمممنون از محبتت دوست مهربانم.من هم برای شما ارزوی سلامتی و شادی در کنار خانواده محترمتون رو دارم...دوستتون دارم...