شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دوستت دارم

1391/7/27 17:24
نویسنده : مامان سوده
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام گل پسر.امروز وقتی داشتم وبلاگ دوست گلم ریحانه جونو میدیدم اهنگ زیبایی رو که روش گذاشته بود شنیدم انگار این اهنگ رو برای تو خونده بودند نفسم .عاشقتم مامانی گلم با ذره ذره وجودم دوستت دارم و همیشه از اینکه خدای بزرگ و مهربون تو زیباترین و عزیزترین رو به من و بابایی هدیه داد ازش ممنون و سپاسگذارم امیدوارم بتونم تو را انگونه که شایسته است و سزاوار وجود نازنین و گرانمایه ات است تربیت کنم .عزیزترینم با هوش سرشاری که در تو میبینم از هم اکنون تو را در بلندترین جایگاهها میبینم .عزیزم امیدوارم فرزندی صالح برای ما و جامعه باشی .امیدوارم همای سعادت بر شانه ات بنشیند و روز به روز در زندگی ات شادتر و شادتر باشی. انشاالله که وجود عزیزت از جمیع بلایا مصون باشد و خداوند منان همیشه نگهدار وجود گلت باشد .وقتی میخواهم برایت بنویسم وسعت تمام حرفهایم ناگفته میماند .زبان من از توصیف عشق تو عاجز میماند.تو اسمانی ترین و مقدس ترین واژه عشق بعد از خداوندی که اینچنین قلب من را اکنده از عطر اقاقیا ساخته ای .تو مثل نسیم بهاری نرم و مهربانی که از خاطرم گذر میکنی و دلپذیرترین شمیم را برایم به ارمغان میاوری....دوستت دارم عاشقانه میپرستمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرزوی من
27 مهر 91 19:32
آمین سلام آپ کردم منتظرم ها
نایسل
28 مهر 91 2:51
خوشبه حال این گل پسر مامان به این ماهی داره


ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
نایسل
28 مهر 91 4:51
نظر لطفته عزیزممم
ریحانه مامان نیایش
29 مهر 91 10:43
سوده جون خیلی خوشحال شدم که ازاین آهنگ اینقدر خوشت اومده واقعا که حرفهای دل منو زدی وقتی برای اولین بار شنیدمش اشکم سرازیر شد هیچ عشقی عشق مادر به فرزند نمیشه