شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین کاریهای گل پسر

1391/7/24 15:55
نویسنده : مامان سوده
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر.خدا رو شکر این امتحان اخری رو هم قبول شدم اما مثل اینکه فعلا بودجه نیست و کمی کارهای استخدامی ما عقب می افته .خدا بزرگه و خودش درستش میکنه.عزیز دلم از انجا که مامان دوباره اضافه وزن پیدا کرده دوباره باید رژیم بگیره عزیزجون میگه من با اراده هستم نفسم و من از این بابت خیلی خیلی خوشحالمبابا که بندر بود زنگ زدم بهش تا با تو صحبت کنه گوشی رو داده بود عمو احمدت همون روز شعر جدید یادت داده بودم میگفتم زنبور زرد تو میگفتی "ناقلا"!به عمو احمد گفتم احمد اقا شما بگین زنبور زرد متوجه منظورم نمیشد میگفت چی بگممم؟اخرش گفت زنبور زرد تو هم زود گفتی ناقلا!کلی خندید گفت ناقلا خودتی عمو!!!

 

عزیز دلم نمیدونم چرا اینقدر به تبلیغات کتابهای گاج علاقه مندی!!!تند تند میگی گاج گاج !فارسی علوم!!!کشتی منو با این کارهات !به دایناسور میگی دایناناس!!وقتی هم میبرمت دستشویی با خودت شعر میخونی که کفش اکه(کثیفه) پا اکه!شیر اب!و تمام اینا رو با خوشحالی و بلند بلند میگی عزیزم نمیدونم کجاش برات جالبه!متاسفانه اصلا به غذا خوردن علاقه ای نداری و این بزرگ ترین مشکل من با تو هست که نمیدونم باید چه جوری حلش کنم امشب هم شب کارم و خدا میدونه که چقدر نگران این گرسنگی کشیدن های توام عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
24 مهر 91 23:31
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
امیرحسین
25 مهر 91 0:38
قربونششششششششششششش
ناهيد مامان فاطمه گلي
27 مهر 91 1:37
قربون شيرين زبونيهاي اميرمهدي برم
بهت تبريك ميگم به خاطرقبوليت اميدوارم موفق باشيد


ممنون عزیزم