شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

ببر کوچولوی مامانی

1391/7/26 17:09
نویسنده : مامان سوده
379 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش نمایشگاه گل و گیاه در پارک مادر برگزار شد من چند بار امیرو بردم یک دفعه تنهایی رفتیم یک دفعه محمدم باهامون امد یک دفعه هم با خاله شقایق و عزیزجون رفتیم خیلی خوش گذشت با محمد که بودم دیدم بعضی بچه ها صورت هاشون نقاشی شده هست رفتیم تا اخر غرفه اش رو پیدا کردیم چند تا خاله مهربون و با حوصله این کارو انجام میدادند گفت میخواهی چه شکلی درستش کنم گفتم خوشگل بشه!که تصادفا چون امیر فوق العاده به ببر و گربه علاقه داره صورتشو همینجوری درست کرد اینم از عکسای گل پسر که در ادامه مطلب گذاشتم بقیه عکس های نازنینمو بعدا میذارم عکس گرفتن از امیر کار سختیه و مهارت زیاد میخواد قربونش برم مننننننن!

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آواز قو
20 مهر 91 7:27
ببرکوچولوتو خدا حفظش کنه.....


ممنون عزیزم
ریحانه مامان نیایش
20 مهر 91 9:12
خدا قربونت برم امیر جون چه ببر خوشگلی شده


ممنونریحانه جونم
آرزوی من
20 مهر 91 19:50
من همان برگم که بر روی درخت لرزم از برد چنین پاییز سخت در نهایت باید افتاد و گریست به درخت گفت خداحافظ و رفت . . .
ني ني شكلك
21 مهر 91 0:46
سلام سوده جون برات پسورد رو گذاشتم راستي مدتهاست كه اينترنت اكسپلورر منسوخ شده توصيه ميكنم شما هم ويندوزتون رو ارتقا بديد و از مرورگرهاي معتبر استفاده كنيد تا به اطلاعات كامپيوترتون آسيبي نرسه در ضمن در پاسخ به سوالتون بايد بگم چون مطالب ني ني شكلك زياد و متنوع و بروز هست با مرورگرهاي قديمي مطالب را باز نمي كند.
ناهیدمامان فاگمه گلی
21 مهر 91 21:27
وای خدای من چه ببرکوچولوی نازی
خیلی خوشگل شدی قربونت برم خاله
شعر مورد علاقه فاطمه روگداشتی امیر جون فاطمه هم داره باهاش می رقصه




ناهیدمامان فاگمه گلی
21 مهر 91 21:35
سلام سوده جون خوبید؟ازطرف من یه بوس ابدار از لپای امیر مهدی بگیر
قالب نو هم مبارک خیلی خوشگله
میگم فونت حروف بالا رو چه جوری گذاشتید ؟




سودابه
25 مهر 91 21:42
خیلی خوشگل شده ماشاالله.