شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

غم

1391/7/22 5:44
نویسنده : مامان سوده
374 بازدید
اشتراک گذاری

                                     شکلکهای جالب آروین

 

 

دلم تنهاست ماتم دارم امشب

دلی سر شار از غم دارم امشب

غم امد غصه امد ماتم امد

خدا را این میان کم دارم امشب

 

 

.gif باران شدید روی شیشه مه گرفته با انگشت قلب کشیدن تماشای بارون از پشت پنجره اتاقم

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

د

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ني ني شكلك
22 مهر 91 19:44
سلام سلام صد تا سلام دوست خوبم فقط يه ني ني شكلكه كه مال منه ميشه آدرس اون ني ني شكلك رو برام بفرستي؟ مرسي نازنينم
آرزوی من
24 مهر 91 22:53
ای وای
مامان نبینم غـــــــــــــــــــــــــــتم داشته باشی




سودابه
25 مهر 91 21:43
خدا نکنه هرگز غمگین باشی دوست عزیز.


ممنون عزیزم
ناهيد مامان فاطمه گلي
27 مهر 91 1:32
خدابد نده عزيزم خدانكنه غمگين باشيد هيچ وقت گردناراحتي واندوه برچهره نازنين شمانشينه الهي