شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر مهدی و ماشین سواری

1391/5/24 3:01
نویسنده : مامان سوده
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل پسمل مامانی!امروز بعد از اتمام شیفت خواستم با سرویس بیا خونه که وقتی گل پسری سوار سرویس شد یک دخمل ناناز هم بود همسن خودت نازنینم به اسم ریحانه همش بهت میگفت:مهدییی!هنوز راننده نیامده بود که رفتی نشستی رو صندلیش و همش به ریحانه هم میگفتی بیا بیا!وقتی راننده امد هر کار کردم مگه بلند میشدی؟میگفتی:نههههههه!راننده هم ادم با حوصله ای بود خدا روشکر ماشینو روشن کرد همش میگفتی هان هان!برات بوق زد فرمون داد دستت اما مگه بلند میشدی!نخیر مرغ گل پسر یک پا داشت نه بلند میشدی نه میذاشتی اقا سوار بشه تا بریم!همه هم میخندیدند!اخرش راضی شدی امدی بغل مامان نشستی. قربونت برم بلای مامان که عاشق ماشین سواری هستی !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان میترا
24 مرداد 91 3:09
خدا حفظش کنه
نایسل جون
24 مرداد 91 12:01
آخی بچه عشق مااشینه
فداش شم من الهی

راستی عزیزم ببخشید لینکت کردم


ممنون
نایسل جون
24 مرداد 91 12:02
عجل موتورو ماشینی خاله جون
ناهید مامان فاطمه گلی
24 مرداد 91 14:43
سلام سوده خانم خوبی عزیزم ممنون که تو فکرم بودی امیر مهدی گل خوبه معلومه رانندگی رو خیلی د.ست داره عزیزم کاراش خیلی بامزه ودوست داشتنیه امیر مهدی عزیزم چقدر عکسات خوشگله عزیزم برات خصوصی دارم
امیر حسین
24 مرداد 91 19:09
چه نازه ماشاالله
ني ني شكلك
24 مرداد 91 20:04
سلام من راي دادم ولي انگار شنبه هفته ديگر راي گيري است.راستي اميدوارم امير مهدي جون گواهينامه پايه يكشو خيلي زود بگيره.