شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دوستت دارم نفس مامان

1391/5/23 4:57
نویسنده : مامان سوده
342 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام خوشمل پسمل مامانی !تازگیها هر وقت میبرمت دده اصلا خودت راه نمیری همش بغل!مامانی خیلی خسته میشه نفسم!هر بار میگم دیگه تنهایی نمیبرمت بیرون اما وقتی یک روز تو خونه ام و میبینم چقدر دلت دده میخواد دلم نمیاد نبرمت بیرون. پسر گلم خیلی خیلی خوشحالم از اینکه اینقدر به کتاب علاقه داری یاد بچه گیهای خودم میافتم که هر بار مامانم میخواست بره بیرون میگفتم کتاب داستان یادت نره. حالا گل پسر هم علاقه داره به کتاب . مامان باید همش بشینه برات کتاب بخونه مخصوصا کتاب پیشی پیشی جان چه نازی ! دو تا کتاب داستان دیگه ات رو هم خیلی دوست داری که اندازشون از قد خودت هم بلند تره چون داشت پاره پوره میشد نجاتشون دادم تا بزرگتر بشی!یک کتاب دیگه ات درباره اموزش لگن است که هر بار میخواهی برات بخونم بعدش هم میگی مامان اک کرد!یعنی این بچه های توی کتاب کثیف هستند! قربونت برم با مسواک زدنت هر وقت مامانی مسواک میزنه بدو بدو میایی دمپایی هاتو پات میکنی نسواک کوچولوتو برمیداری شروع میکنی به مسواک زدن تف کردنت کشته منو! یک عروسک هم داری که از بین بقیه بیشتر دوستش داری بهش میگی نی نی لباسهاشو در اوردی همش هم میگی جیش!www.smilehaa.orgالهی قربون تو برم نفسم که تازگیها اینقدر شبها دیر میخوابی همش بازی بازی!عاشقتم فرشته نازنینم !توت فرنگی خوشمزه مامانی.بالای تختت پر از شکل کیتی است رو پتوت هم عکس کیتی هست که خیلی دوستش داری تو خودت کیتی ملوس مامانی .

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

یک دنیا عشق یک دنیا محبت یک دنیا بوسه شکلاتی یک دنیا نوازش و مهربانی یک دنیا ارزوی خوب و یک دنیا ستاره و یک دنیا کیتی نازو خوشگل تقدیم تو امیر مهدی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزوی من
23 مرداد 91 5:23
سلام اصلا میدونی چیه من همیشه نظر میدم در مورد وبلاگ این یکی رو میخوام با خود امیر مهدی بحرفم ضمنا پست جدیدتم قسمت نظرات نداشت و الی اونجا میگفتم ==========================
آرزوی من
23 مرداد 91 5:30
سلام امیر مهدی خوبی ؟ الان اگه این مطلبو از زیر یه خروار خاک و از وسط این همه خاطرات کشیدی بیرونو داری میخونی حتما بزرگ شدی و آقا شاید الان دیگه منی در کار نباشه شایدم باشه داره با نوه هاش بازی میکنه میخوام فقط همینقدر بهت بگم که اگه تمام دنیارو بیاری ذره ذره به پای مامانت بریزی بازم بدون که هنوز بهشت زیر پاهاشه
نایسل جون
23 مرداد 91 18:00
عزیز دلم مرسی
ني ني شكلك
23 مرداد 91 19:28
راي ني ني شكلك براي امير مهدي شد


ممنوننننننننننن!
نایسل جون
24 مرداد 91 1:51
خدا رحمتش کنه الهی بمیرم


خدا نکنه عزیزم