شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

روزهای بد

1391/5/5 0:16
نویسنده : مامان سوده
280 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكسلام خوشمل پسمل مامان:من وخاله های مهدت فهمیدیم تو هنوز امادگی نداری تا از پوشک بگیریمت امروز از وقت نماز صبح تا ساعت پنج و نیم همش گریه میکردی چون وقت خواب پوشکت نکرده بودم احساس نا امنی میکردی و نمیتونستی جیش کنی وقتی بغلت کردم جیش کردی. امروز هم صبحکار بودم خاله ات گفت به نظرم یک ماه دیگه هم صبر کن پسرت هنوز امادگی نداره میترسه. خیلی ناراحت شدم اصلا دلم نمیخواد اذیت بشی گل پسرمني ني شكلك

 

 

ني ني شكلكیک مدتیه اصلا نمیدونم باید چیکار کنم با بی اشتهایی هات و بهانه گیری هات شاید اینها طبیعی باشه و جز مراحل تکاملی ات باشه نفسم اما امیدوارم به زودی این روزها تمام شود و تو دوباره مثل قبل با اشتها غذا بخوری شب ها راحت بخوابی و ...دوست ندارم ناراحت ببینمت اما گاهی دست خودم نیست وقتی اصلا غذا نمیخوری مجبورم باهات دعوا کنم بعد هم پشیمون میشم خدا مرگم بده گل پسر تا هیچ وقت ناراحتت نکنم.ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آوازقو
5 مرداد 91 5:07
با صبر وحوصله بلاخره موفق میشی.........


انشاالله...
سپیده
5 مرداد 91 14:37
با سلام واقعا خیی متاسفم چون نمیدونم چه مشکلی پیش اومده ولی من دو بار برای شخصی به اسم امیر مهدی نظر گذاشتم وزبون روزه ای دروغ ندارم بگم ولی اون امیرمهدیه این شکلی نبود وتازه حالا می فهمم اشتیاهی میرفتم به هر حال خیی از نظراتتون استفاده کردم بازم به وباگ ما سر بزنید


احتمالا من ادرسو اشتباه گذاشتم ممنون که سر زدید
ني ني شكلك
5 مرداد 91 18:33
سلام فرا رسيدن ماه مبارك رمضان را به شما تبريك مي گويم و امييد وارم طاعات و عباداتتان مورد قبول حق گردد. بازم به ما سر بزنيد و ما را از نظرات خوبتان بهره مند كنيد
مامان الینا
14 مرداد 91 22:17
سوده جان ممنون اومدی پیشم


انشاالله دلت شاد شود عزیزم