شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امیر مهدی و کنترل فشار خون!

1392/6/19 20:07
نویسنده : مامان سوده
295 بازدید
اشتراک گذاری

 

فشارخون مامانو کنترل کنم ببینم چنده!!!

 

 

 

به جای عکس گرفتن دستتو بده ببینم مامان!!!

 

 

 

توضیح کامل تصاویر بالا در مطلب بعدی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه
19 شهریور 92 20:17
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
مامان اهورا
23 شهریور 92 12:41
آقای دکتر میشه این فشار خاله رو هم بگیری؟؟؟!!!!!!!!!


من امیر مهدی ام!!!!!(به قول خود امیر مهدی !!!)
انشاالله سالم باشی خاله گلم.
امیر مهدی و عمی
24 شهریور 92 15:29
سلام
وای خدای من
دیگه وقتی مامان آدم به این با تجربگی باشه میخوای گل پسر هم یاد نگیره
انشااله یک روزی آقای دکتر شدنتو ببینم



سلام به روی ماهتون انشاالله انشااالله انشاالله....ممنون از دعای قشنگت گل مهربونم.