شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شلوار !!!

1392/6/19 20:00
نویسنده : مامان سوده
807 بازدید
اشتراک گذاری

 

این شلوار باباست بپوشم ببینم به پام اندازه هست؟اخه همه میگن تو مرد شدی!!!

 

 

بازهم مامان شروع کرد!!تا من هر کار میکنم شروع میکنه به عکس گرفتن!!!!

 

 

ابرومو بردی!!!!بذار حداقل زیپشو ببندم !!!از دست این مامان!!!همش عکس میگیره و میخنده!!!

 

 

خودمونیمها بابا عجب قد بلندی داره ماشاالله!!!هنوز خیلی مونده من هم قد بابایی بشم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اهورا
23 شهریور 92 12:40
ههههههههههههههه
مامن جون تا چشم به هم بزنی گل پسرت بزرگ شده و قد بلند...خدا از بلا حفظش کنه انشاالله.


انشاالله خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه عزیزم دوستتون دارم
امیر مهدی و عمی
24 شهریور 92 15:25
سلام عزیزم
دوست مهربون خوبی ببخشید چند روزی بود به علت مشغله کاری نرسیدم بیام ببخشید
امیدوارم که حالتون خوب باشه.



سلام مهربونم درد و بلاتون به جونم خدا نکنه مشغله داشته باشین انشاالله همیشه راحت و بی دغدغه باشه زندگیتون گلهای مهربونم.
امیر مهدی و عمی
24 شهریور 92 15:26
وای عزیزم
همه بجه ها عاشق این کارند امیر ما هم وقتی باباش لباس نو میخره این هم باید حتما پرو کنه
عزیز دلم مهربون عاشق این کارهای قشنگتم


عمه های شیرین مثل عسل و عزیزتر از جان من هم عاشقتونممممممممممممم.