شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم25

1392/6/19 20:23
نویسنده : مامان سوده
257 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی دیروز رفت کنار کمد و گفت:مامان !!!بیــــــــــــــــا!!کارت دارم!!!

مامان:بله پسرم!

امیر مهدی دست مامانو کشید و برد سر کمد و ....بله....گوشی و کاف فشار خونو میخواست!!!

مامان:پسرم بگیر ولی مواظب باش خراب نشن!

امیر مهدی:بیا!!!فشارتو بگیرم!!!!مژه

مامان:باشه پسرم!

و امیر مهدی با دقت بسیارشروع کرد و گوشی رو انداخت دور گردنش(به جای تو گوشش!)و دستشو گذاشت رو دست من که مثلا نبض منو پیدا کنه!!!و کافو دور دستم بست و شروع به باد کردن کرد...دیده بود بعد من پیچو اروم باز میکنم و عینا همین کارو کرد!!و تمام کارهارو با اینکه فقط یک بار دیده بود درست انجام داد...

مامان:اقای دکتر!!!فشارم خوبه؟

امیر مهدی:من اقای دکتر نیستم!!!من امیر مهدی ام!!!

مامان:قهقههپسرم مثلا تو الان دکتری میدونم اسمت امیر مهدیه!!!

امیر مهدی:نهههههههههههههههه!!!من اقای دکتر نیستم!!!امیر مهدی ام!!!

مامان:باشه پسرم!...نمیدونم چرا دلم درد میکنه اقای امیر مهدی!!!!خنده

امیر مهدی:باشه !صبر کن!!!الان میام!!!

و امیر مهدی رفت تو اتاق و سرنگ رو برداشت اورد!!!

مامان:استرسواییی نههههه!!چه اقای دکتر بدجنسی!!!چشمک

امیر مهدی با عصبانیت و جدیت:من اقای دکتر نیــــــــــــــــستم!!من امیر مهدی ام!!!از خود راضی

مامان :تعجبقهقهه

و در حال خنده بودم که یک امپول نوش جان کردم!!!!نیشخند

الهییییییییییییییی مامان فدای تو بشه قند عسلم انشاالله تو رو در بالاترین جایگاه معنوی و مادی ببینم.انشاالله به بالاترین مدارج تحصیلی دست پیدا کنی عزیزترینم و علمت همراه با عمل باشه گلم و همراه با تقوی و پاکی.انشاالله....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سها
19 شهریور 92 22:17
ماشالا واسه خودش مردی شده این آقای خوشتیپ
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم انشاالله.
مامان اهورا
23 شهریور 92 12:42

قربون اون شیرین زبونیت گل ناز...





امیر مهدی و عمی
24 شهریور 92 15:32
وای خدای من چه جالب امیر مهدی هم وقتی هم سن امیر جان بود وقتی به قول خودش دکتر بازی میکرد تا بهش میگفتیم آقای دکتر میگفت من امیر مهدیم آقای دکتر نیستم
ولی آلان دیگه میگه به من بگید آقای دکتر چند وقت یکبار هم هممون باید مریض آقای دکتر بشیم
انشاله موفق باشیم نازنین پسر

الهیییییییییی فدای هر چی امیر مهدیه بشم من