شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای قند عسلم26

1392/6/19 20:35
نویسنده : مامان سوده
262 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی دیروز منو صدا کردو گفت:مامان!!!بیا کارت دارم!!!

مامان:باشه پسرم!!!

و دست منو کشید و برد کنار کمد و ....بله...فشار سنج و گوشی رو میخواست!

مامان:بیا پسرم ولی مواظب باش خراب نشه!

امیر مهدی:باشه مامان!بیا فشارتو بگیرم!!!

و مامان نشست و امیر مهدی گوشی رو انداخت گردنش و کافو دور دستم بست و شروع کرد به باد کردن دیده بود پیچ کنارشو اروم باز میکنم و عینا همون کارها رو تکرار کرد...

مامان:فشارم خوبه اقای دکتر؟

امیر مهدی:من اقای دکتر نیستم!!!امیر مهدی ام!!!

مامان:قهقههامیر مهدی جان!دلم درد میکنه چکار کنم حالا!

امیر مهدی:صبر کن الان میام!

و امیر مهدی سریع رفت تو اتاق و یک سرنگ هم (بدون نیدل!)با خودش اورد و گفت:الان امپولت میزنم!!!!

مامان:استرسنههههههههههههه!!!!چه دکتر بدجنسی!!!چشمک

امیر مهدی با جدیت و عصبانیت:من دکتر نیستم!!!من امیر مهدی ام!!!از خود راضی

مامان:تعجبقهقهه

و من همینطور که میخندیدم یک امپول نوش جان کردم.....

امیر مهدی گلم انشاالله که به بالاترین مراتب معنوی و مادی در زندگیت برسی گلم و علمت همراه عمل باشه و همراه تقوی و پاکی...فدای پسر نازنینم بشم الهییییی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)