شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

به روایت تصویر....

1392/6/8 16:00
نویسنده : مامان سوده
316 بازدید
اشتراک گذاری

به به !!حالا که از حمام امدم یک کم عکس بگیرم !!!

 

من ژست های مختلفی بلدم!!!حالا نگاه کنید!!!

 

دیگه عکس بسه!!!!میخوام بازی کنم!!!اخه من فقط چند ثانیه میتونم اروم بشینم!!!چه توقعاتی داره ای مامانم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
8 شهریور 92 16:49
آخ جون بالاخره چهره زیبایتان رویت شد چقدر دلم برات تنگ شده بود
عافیت باشه ماه شدی


ممنون ناهید جونم.]

مامان آروین (مریم)
8 شهریور 92 17:17
چه پسر خوشگل و نازی .
چه ژست های قشنگی هم گرفته .
ایشالاه حموم دامادیت بری گلم ، البته بعد از گرفتن مدرک phd از انگلستان .


ممنون از دعای قشنگت خاله مهربونم.دوستتون دارم
مامان اهورا
9 شهریور 92 17:53
سلام مامانی...ما تازه شما رو پیدا کردیم.اگه با تبادل لینک موافقید به ما سر بزنید و خبر بدین تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم...


سلام عزیزم لینکتون کردم
امیر مهدی و عمی
10 شهریور 92 13:52
سلام سلام
گل درومد از حموم
هزار ماشااله به این فرشته نازنین
آخه مادر جان چه توقعی داری باز هم به این گل پسر این چند تا عکس هم گرفته امر ما که کار به قربون صدقه هم میری باز هم راضی نمیشه


سلام به روی ماهتون فدای امیر نازنینتون بشم من
امیر مهدی و عمی
10 شهریور 92 13:52
دوستتون داریم


ما بیشترررررررررررررررررررررر

عاطفه مامان الای
10 شهریور 92 14:08
چه پسر خوشگلی خدا حفظش کنه
باشه می لینکمت
مینا
10 شهریور 92 20:04
سلام اگه دنبال ساغر میگردین
این ادرس وبشه خواستین سربزنین منم دلم براش تنگه

http://khateratesaghar.blogfa.com


سلام گلم ممنونم
مامان اهورا
10 شهریور 92 23:06
با افتخار لینک شدید...


...


ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
11 شهریور 92 0:34
سلام سوده جون عزیزم خوبید امیر گلم خوبه؟اومدم دیدم هنوز آپ نکردید
راستی ممنونم که آدرس بهم دادید وممنونم که قبل از اینکه بیام ازتون بپرسم خودتون زحمت کشیدید انشالله همیشه سلامت وزنده باشید خوب گلم یه دنیا دوستتون دارم پسمل خوشگلمو ببوسید لطفآ

سلام عزیزم گرفتاری این روزها زیاده ناهید جون دعام کن

ریحانه مامان نیایش
13 شهریور 92 12:52
ماشالله چقدر بزرگ شدی عزیزیم





مامان رادمهر
23 شهریور 92 10:42
سلام سوده جون.این گل پسرت خیلی جیگره.معصومیت از سر و روش میباره.خیلی دوستش دارم.


سلام عزیزم ممنون خاله جون ما هم شما و رادمهر عزیز رو خیلی خیلی دوست داریم.