شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بابایی برگشت....

1392/6/7 17:17
نویسنده : مامان سوده
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام....

این چند روز بابا محمد تهران بود و من و امیر مهدی عزیز مهمان خاله شقایق و عزیز جون بودیم و کلییییییییییییییییی خوش گذشت....پسر نازم مرتب توی حیاط بازی کرد تاب بازی اب بازی چرخ بازی و ....حسابی اتش سوزوند....فکر کنم خاله شقایق تا یک هفته به استراحت نیاز داشته باشه!

امروز بابایی برگشت و امیر مهدی گل خوشحال شد اما وقتی میخواستیم از پیش عزیز جون و شقایق بیاییم دستشونو گرفته بود و میگفت بیایین بریم!!!و خلاصه انقدر گریه کرد تا خوابش برد...

راستی دوست گلم مژگان هم از سفر مشهد برای امیر مهدی گلم یک تاپ و شورت اورده و بابایی هم براش یک بلوز شلوار خیلی قشنگ و یک دفتر نقاشی باب اسفنجی اورده ..مبارکت باشه عزیز دلم.دست مژگان جون و بابایی درد نکنه....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

S♥gAnD
7 شهریور 92 19:50
سلام
بله من از ساغر خبر دارم
بخاطر مشکل ریه دو هفته ای بیمارستان بود
ولی الان حالش خوبه ولی به نت دسترسی نداره

سلام چرا؟؟؟؟؟؟؟الان چطوره ادرس ازش داری؟؟؟؟
مامان محمدحسین
7 شهریور 92 22:36
سلام عزیزم. چشم مادر و پسر روشن. امیدوارم همیشه سلامت باشین...



سلام به روی ماهتون ممون

S♥gAnD
8 شهریور 92 16:24
سلام الان خونشونه و حالش خوبه
هیچ فقط یکم ریه هاش مشکل داره
سلام انشاالله بهتر باشه
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
8 شهریور 92 16:47
سلام سوده جون
سفر بابایی به خیر چه خوب که به سلامت برگشتن چشمتون روشن وهمچنین چشم امیر مهدی
ومبارک باشه این همه کادوهای خوشگل وخوب به سلامتی استفاده کنیدوچه خوب که حال وهوایی تازه کردید مطمئن باش هیچ خاله ای از خواهرزاده ش خسته نمییشه مخصوصآاونم امیر مهدی باشه فدات بشم خاله جون


سلام عزیزم دوستت دارم نازنینم اره همینطوره
مامان آروین (مریم)
8 شهریور 92 17:12
سلام عزیزم .
چشمتون روشن .
کادوهاتون مبارک .



سلام عزیزم ممنون خاله گلم
S♥gAnD
9 شهریور 92 14:35
نه وب نداره و فعلا نمیتونه بیاد راستی من لینکتون کردم شم هم به وبلاگم بیاید و نظر بدین
منم میام


باشه عزیزم
مامان آروین
10 شهریور 92 23:19
سوده جووووووووووووووووون کاش شما هم میومدید از نزدیک می دیدمتون


وایییی عزیزم ارزوی من دیدن روی ماه شماست