شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک روز جمعه با مامان !

1392/5/11 19:12
نویسنده : مامان سوده
255 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....

پیشم هستی حالا به خودم می بالم.....

تو به من دل بستی از چشات معلومه....

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه....

تشنه چشماتم منو سیرابم کن....

منو با لالایی دوباره خوابم کن....

بگو این آرامش تا ابد پابرجاست....

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....

پیشم هستی حالا به خودم می بالم....

تو به من دل بستی از چشات معلومه....

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه....

همه چی آرومه تو به من دل بستی .....

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن....

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ریحانه مامان نیایش
12 مرداد 92 9:39
سوده جونم امیدوارم همیشه همه چی آروم وخوب باشه و از این روزهای جمعه با آرامش برت زیاد پیش بیاد



کجایی عزیزم کم پیدایی نیایش گلمو ببوس.
امیر مهدی و عمی
12 مرداد 92 14:42
خدارو شکر که همه چی آرومه
انشااله همیشه کانون زندگیتون مثل یک روز گرم تابستون باشه


انشاالله عزیزم


امیر مهدی و عمی
12 مرداد 92 14:43
چقدر خوب که یک روز تعطیل با هم بودید
قربون این پسر خوشتیپ خودمون
بهترین هارو برات آرزومندمفرشته نازنین


فدای شما عمه های گل بشممممممممممممم.


امیر مهدی و عمی
12 مرداد 92 14:44
مامان سوده و امیر مهدی نازنین دوستون داریم





بابای یسری جان
12 مرداد 92 15:02
با سلام
من این آهنگ رو خیلی دوست دارم ، و با وجود اینکه چند سال پیش خونده شده ولی کماکان برای من تازه است .
منم یکبار دیگه تقدیمش می کنم به امیر مهدی روست داشتنی ام .


سلام پدر بزرگوار من هم این اهنگ را به دختر گلم یسری عزیز تقدیم میکنم.
زهرا (مامان طه )
13 مرداد 92 8:50
ببوسش این پسملی رو

گلم به وبلاگ منم بیا


ممنون عزیزم حتما میام
امیر مهدی و عمی
13 مرداد 92 14:39
سلام
امروز آیا شیفت هستید؟
نی نی گپم نبودید
دلمون براتون تنگ شده


سلام عزیزم دل من هم مورچه شده بود براتون!مهمان داشتم امروز جای شما خالی .مهمانداری ما که به پای شما نمیرسه
مامان آروین
14 مرداد 92 2:24
سلام سوده جونم خوبی امیر جان خوبه منم امیدوارم همیشه همه چی آروم باشه و در کنار هم خوشبخت باشید
غم و غصه تا ابد خواب باشه
خییییلی دوستون دارم عاااااااااااااشقتونم


سلام گل نازم من هم علاشقتونممممممممممممممممم
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:50
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
سپیده
15 مرداد 92 14:41
سلام خانمی. اخ چی بگم که درد زیاده. اره من دزفولیم ولی از اکثرشون متنفرم و خدا رو شکر که زندگی رو بردم اهواز.
عزیزم این تولد دختر عموی شوشو هست که وبلاگ نداره


سلام گلم اسمان همه جا همین رنگه شما که خیلی گلی دوستت دارم غصه نخور.
الهام(مامان اميرحسين)
15 مرداد 92 19:01
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$
امیر مهدی و عمی
16 مرداد 92 14:35








مامان مهسا
17 مرداد 92 11:40
سوده جون من 2روز سفر كاري بودم نتونستم باشم رمز وبلاگ دست مهسا بوده تورو خدا بيايند بگيد چي شده
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
18 مرداد 92 0:54
به به عجب جمعه ای داشتید شما همه چیز آرومه..........
امیدوارم همیشه وهمه چیز آرام وخوش باشه براتون
امیرمهدی جونو ببوسید



مامان آروین (مریم)
26 مرداد 92 14:43
خیلی خوشحالم که با وجور پسر گلت براتون همه چی آرومه . ایشالاه همیشه همین جوری باشه .
عاشق موهای تقرببا بلند امیرمهدی جون هستم .


ممنون عزیزم