شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سفر به مشهد

1392/4/10 20:25
نویسنده : مامان سوده
277 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو، دلِ شکستهِ ی من
به پای بوس نگاهت، غریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست.
کبوتر دل من، بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید ...

 

 

و من گریخته ام؛

  و در پی من صیادها؛

    و فرا رویم دام ها؛

        یا ضامن آهو؛

          من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست ...

 

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

السلام علیک یا شمس الشموس

السلام علیک یا غریب الغربا

السلام علیک یا امام الرئوف

 

 

سلام گل قشنگم !بابایی امروز به طور ناگهانی و یک دفعه برای شرایط کاری که برای دوستش پیش امد صبح زود با دوستش رفتند مشهد .و مامان به خاطر شیفتهاش نتونست بره و حسرت پابوس امام رضا روی دلم ماند .عزیزم چشمهام پر اشکه و توی مشام من از عطر حرمش پر شده ای کاش نصیب من روسیاه شده بود تا به زیارتش برم .وقتی بابایی تلفنی باهام صحبت کرد نمیتونستم از شدت بغض باهاش حرف بزنم خودمو توی حرمش تجسم کردم بوی عطرش شکوه و عظمتش و ....خوش به حال بابایی انشاالله نماز مغرب و عشا رو توی حرم میخونه .گفتم برای همه دعا کنه .انشاالله قسمت همه مون بشه.یا امام رضا(ع)عاشقتم.منو به پابوست بطلب .انشاالله .السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آروین
11 تیر 92 2:49
ببخش عزیزم میخواستم کامنت قبلی رو خصوصی بزارم یادم رفت لطفا بعد از خوند حذفش کن ممنون
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:30
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم

لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

منتظر راي شما هستم.





جاي باباجونت خالي نباشه



راستي يادت نره مرد خونه شمايي ها...مواظب خودت و ماماني باش








من قبلا رای دادم شرمنده

بابای یسری جان
11 تیر 92 5:19
باسلام و عرض 3 مطلب
1-خوشحال میشم بابایی ( یعنی بابای امیر مهدی جان ، مهمان ما باشند ) بدون تعارف عرض می کنم
2- چرا امیر مهدی جان رو تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت ندادید؟! اگر شرکت کرد ، اعلام کنید تا با کد یسری جان باهم بفرستیم ، چون هر کدوممون یک پیامک می تونیم بدیم
3-امیر مهدی گلم را ببوسید.


سلام پدر بزرگوار یسری عزیزم با احترام به شخصیت والایتان و عشق به دختر ماه رویتان رای ما برای دختر شیرین و عزیزم ثبت شد
مامی رادمهر
11 تیر 92 11:48
عزیز دلم انشالله به زودی قسمتتون بشه مشهد.مطمئن باش امام رضا ع به خاطر شغل ارزشمندت خیلی هواتو داره.شاید بیشتر از زائران حرمش.مخصوصا اینکه به خاطر شغلت نمیتونی بری پابوسش.


عزیزم دلم بدجور هوای امام رضا رو کرده دعا کنید برم پابوسش چون عاشقشم
ریحانه مامان نیایش
11 تیر 92 16:11
سوده جون ان شالله به زودی زیارت نصیبتون بشه منم خیلی دلم هوای حرم کرده درکت میکنم واقعا


اخخخخخخخخخخخخخخخخخ عزیزم انشاالله
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 تیر 92 17:09
سلام خواهر خوبم خوبید
امیر مهدی خوبه کجایی ؟پیش مادیگه نمیاید یا از ما خسته شدید یا اینکه محل کارجدیدت سرتو خیلی شلوغ کرده که وقت ندارید به هر حال مابه فال نیک می گیریم انشالله تنتون سالم باشه
گلم زیارت همسری هم قبول منم مثل شمادلم پرزده برای گمبد زردامامرضا وزیارت وپابوسش مخصوصآ امسال که دیوونشم ازش خواهش کردم مارا بطلبه بریم انشالله شما هم می رید آخه دل پاکی دارید وقلب عاشق


سلام گلم با اینترنت اکسپلورر وبت باز نمیشه عزیزم منم دلم تنگ شده برات زیاد زیاد دوستتون دارم میبوسمتون گلم.
الی مامی آراد
11 تیر 92 18:11
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ آراد جونم بزنید و با دیدن عکس کد 290رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


من قبلا رای دادم شرمنده
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 تیر 92 23:57
سلام ممنون عزیزم یه مدتی باز نمیشدوانم با اکسپلوور ولی الان من امتهان کردم مشکلی نداره من خودم اکثرآ با موزیلافایر فاکس میام نمی دونم قالب که مال خود سایت هست به هر حال ببخش عزیزم
اوضاع واحوال خودت چطوره خوبه با محل کار جدید خوب عادت کردیخوش می گذره؟
شاد باشید عزیزم


سلام عزیزم محیط کار جدید مساوی با کاربا اعمال شاقه
فرزانه
18 تیر 92 21:15
سلام سوده جونم چرا که نه امام رضا خانم گل و دل پاکی مثل تو رو حتما می طلبه
حتما چون دلت شکسته زود زود میری پابوسش رفتی التماس دعا من که دعات کردم


سلام عزیزم خوبی؟جات تو مهمانی خیلی خالی بود دلم برات تنگ شده اینجا بی تو صفا نداره زود برگرد عزیزم میبوسمت.