شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دکتر یا ارایشگر!!!

1392/4/10 11:59
نویسنده : مامان سوده
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

از دیشب تا الان من شدم اقای دکتر!مرتب با وسایل پزشکی که مامان برام خریده مشغولم!به مامانم میگم:مامان تب داری؟!!!خنده

و همش اسم وسیله ها رو از مامانی میپرسم:گوشی پزشکی پنس مانیتورو ...البته من نمیدونم این که مامانم بهش میگه پنس چرا شبیه همون وسیله ایه که مامانم وقتی میره ارایشگاه خانمه دستشه!!!!منم با اون ابروهای مامانمو درست میکنم!!!قهقهه

گاهی هم اب میارم مثلا دارم موهای مامانمو درست میکنم !خنده

خلاصه من هم دکترم هم ارایشگر!!!!!تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساغر
10 تیر 92 12:19
به به اقای دکتر و ارایشگر بنظر من بشو دکتر اخه مریض هات که میان پیشت یه خورده اصلاح ابرو هم براشون بکن و مزد بیشتر بگیر





مامان آرتین
10 تیر 92 12:24
سلام خاله جون
پسر کوچولوی منم توی جشنواره تابستانه شرکت کرده
منتظر رای های مهربونتون هستیم
اول ببینید بعد کد293 به شماره 20008080200 پیامک کنید



من قبلا رای دادم
امیرمهدی و عمی
10 تیر 92 13:41
ای جانم
ماشاله به این دقتت گل پسر
انشااله روزی دکتریتو ببینیم.


عزیزم انشاالله.

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 تیر 92 23:58
فدای امیر مهدی که چقدر دکتری هم بهش میاد