شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یک روز با گل پسر!

1392/3/29 21:12
نویسنده : مامان سوده
258 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرک شیرین زبونم!امروز بالاخره بعد از 29 روز من اولین اف رو داشتم و نرفتم سر کار!وقتی از خواب بیدار شدی:

امیر مهدی:مامان تو میری ای سو(ای سی یو)؟

مامان:نه عزیزم من امروز نمیرم تو هم مهد کودک نمیری!

امیر مهدی:نرو ای سو(ای سی یو)!

مامان :نمیرم عزیزم!

و مرتب دیالوگهای بالا تا ظهر پشت سر هم تکرار شد!!!بمیرم برای دلواپسی هات عزیزم!

و بالاخره من هم گفتم امروز یک کم دستی به سر و روی خونه بکشم و نظافت کنم اقا پسر گل من هم که امیر مهدی باشه مشغول کمک به مامان شد طبق معمول!

مامان در حین جابجا کردن گلدون میخواست گلدونو بشکنه!

واکنش امیر مهدی:مامان!طوری نیست!!!!خنده

از بس به بابایی گفتم فیلتر جارو برقی بخر و فیلترشو جلوی شما عوض کردم حسابی وارد شدی!

در حین باز کردن جارو برقی:

امیر مهدی:مامان!میخواهی فیلتر عوض کنی!تشویق

مامان:ماچ

امیر مهدی در حین نقاشی کشیدن:

امیر مهدی:مامان بیا!پرستار کشیدم!!!!زبان

مامان:قلب

مامان در حین شستن اشپزخانه و امیر مهدی هم مشغول تی زدن!بمیرم برای زحمت کشیدنهات گلم!قلبتشویق

امیر مهدی پشه بند نوزادیشو پیدا کرده!میره توش :

امیر مهدی:مامان!درشو ببند!

مامان :خب چه جوری میایی بیرون؟

امیر مهدی:ببند!!!!!!!از خود راضی

چند ثانیه بعد....

امیر مهدی:مامان!درشو باز کن!

و این کار تا شب تکرار شد!!!!!!!کلافه

یک مورچه تو خونه دیده شد و به دست مامان کشته شد....

امیر مهدی:گریهگریهگریه

مامان:امیر جان مورچه نباید تو خونه باشه!

امیر مهدی:چرا کشتیش؟گریهگریهگریه

مامان:دل شکستهدل شکستهدل شکسته

و بالاخره یک روز با امیر مهدی عزیزم در حالیکه باباش هم تهران بود گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
29 خرداد 92 23:06
سلاااااااااااااااااااااااااااام
عزیییییییییییییییییییییییییم چقدر خوشحالم که بالاخره تونستید یه روز خوش با هم باشید امیدوارم همیشه هر کجا که باشید سلامت باشید وهمیشه در کنار همشاد باشید گلم
امیر مهدی جونم خیلی برات خوشحالم که امروز چه روز خوبی داشتید
خیلی هم شیرین زبون شدید قربونت برم خاله ناهید خییییییییییییییییییییییلی دوست داره عزیزم

سلام گلم خوبی انشاالله همه روزهای شما به شیرینی عسل باشه عزیزم.

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 13:02
عزیزم تشریف ببرید اون بالا که ادرستون هست برید اون بالا علامت ضریدر را کلینک کنید تصویر براتون میاد عزیزم


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیرمهدی و عمی
1 تیر 92 19:08
سلام مامانی
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم به این گل پسر نازنین
خدا حفظش کنه.