شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

روز شمار!

1392/3/29 11:00
نویسنده : مامان سوده
379 بازدید
اشتراک گذاری

 

3 روز مانده به تولد شیرین ترین هندوانه دنیا!امیر مهدی عزیزم گل سرسبد خانواده عزیزترینم شیرین ترینم نازنینم تک ستاره قلبم قند عسلم شیرین شکرم گل پسرم تاج سرم ملوسکم اقاقیای سفیدم زیباترینم دوستت دارم !تمام سعیمو همیشه میکنم تا مامان خوبی برات باشم دوست ندارم هیچ ارزویی هیچ وقت تو دل کوچک و پاکت بمونه .همیشه و همیشه از اینکه به خاطر کارم باید تنهات بذارم ازت شرمنده ام مامانی گلم.از اینکه گاهی خسته ام از اینکه حتی روزهای تعطیل پیشت نیستم از اینکه گاهی صبح ها گاهی عصرها و گاهی شبها پیشت نیستم مامانو ببخش نفسم اما بدون هیچ فاصله ای عشق عمیق منو به تو کم نمیکنه نازنینم .تمام مدت زمان دوری از تو رو به امید دیدن صورت ماهت تحمل میکنم عشق مقدس من تویی گل نازم عزیزم .از خداوند میخوام تو رو هزار هزار سال نه تا بینهایت زنده سالم و خوشبخت نگه داره .گل نازم سه تا بهار قشنگو پشت سر گذاشتی گلم امیدوارم همه روزهای زندگیت بهاری باشه عزیزم و هیچ وقت گرد ناراحتی روی چهره زیبایت ننشیند.اگه برای دنیا یک نفر باشی برای من همه دنیایی.دلم میخواد با صدای بلند فریاد بزنم که چقدر عاشقتم.که چقدر دوستت دارم .که چقدر میپرستمت.از خداوند لحظه به لحظه ممنونم که تو گل زیبا و مهربان رو به من هدیه داد .تو که با تمام وجود درک میکنی کار مامانو و هیچ وقت نشده مثل بچه های بقیه همکارام به روی من بیاری عزیزم وقتی تو صورت قشنگت نگاه میکنم یک دنیا شرمنده ات میشم نازنینم که انقدر صبور و با متانتی با اینکه خیلی کوچکی اما فهم و درمت بالاست گل قشنگم .هزار هزار بار دوستت دارم و عاشقتم قشنگم.چقدر میمیرم برای اون لحظه ای که میام مهد دنبالت چقدر میمیرم برای اون لحظه ای که صبح زود میام خونه میبینم خوابی کنارت دراز میکشم سریع احساس میکنی و دستتو دراز میکنی و موهامو محکم میگیری ....میمیرم برات عزیزم.چقدر عاشق محبت پاک توام عزیزم.چقدر از اینکه تکیه گاه محکمی برام هستی لذت میبرم .اجازه نمیدی کسی حتی به شوخی مامانو ناراحت کنه گل نازم اون وقته که مثل کوه پشت مامان میایستی .تو با سن کمت دنیای درک و شعور و معرفتی.تو باهوش ترین و با استعدادترین پسر کوچولوی دنیایی نازنینم.لذت میبرم هنوز تو خیابون  هستیم و تو میفهمی خونه چه کسی داریم میریم گلم.عزیزم خدا یکی از قشنگترین فرشته هاشو تو اول تیر برای من فرستاد تا هیچ وقت احساس تنهایی و ناراحتی نکنم و اون فرشته تویی گلم.از خدا ارزوی خوشبختی و سعادتتو در تمام مراحل زندگی دارم نازنینم .از خدا میخوام مامان خوبی برات باشم گلم.همیشه و همیشه دوستت دارم حتی اگه نباشم باز هم دوستت دارم و بازهم ارزوی خوشبختیتو دارم گلم.الهی قربون نفس کشیدنت برم الهی قربون خندیدنو نگاه کردن و راه رفتنو حرف زدنت برم الهی قربون جز جز وجود عزیزت برم من گلم.انشاالله قران حافظ وجود گلت باشه مهربونم .خدا پشت و پناهت باشه شیرین زبونم .عاشقتم عسلم عاشقتم شکوفه گیلاسم.توی تمام دنیا هیچ گلی به زیبایی صورت تو نیست نازنینم .میپرستمت .تولدت مبارک گل زیبای افرینش.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمهر
29 خرداد 92 19:45
تولدت مبارک شکوفه گیلاس امیرمهدی قشنگم.انشالله 120000000000 ساله بشی




ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
29 خرداد 92 23:11
چه خوب مامان سوده شمارو ستوده چه خوب واست احساسشو بیان کرده بهترازاین نمیشه زنده وپاینده باشی امیرم در کنار مامان وبابای مهربونت




مامان آروين
30 خرداد 92 21:16
عزيز دلم تولدت مبارك ايشالا صد سال زنده باشى
مامانى ايشالا دومادي گل پسرتو ببينى


ممنون عزیزم انشاالله اروین گل هزار سال زنده باشه
مامان ملينا
31 خرداد 92 20:11
سلام مامان امير مهدي جون اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن


سلام البته چرا که نه


مامان ملينا
1 تیر 92 11:39
با افتخار لينك شديد