شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

15 حقیقت راجع به شما!

1392/3/29 23:06
نویسنده : مامان سوده
280 بازدید
اشتراک گذاری

من حداقل 15 حقیقت را راجع به شما میدونم:

1.الان توی اینترنتی.

2.الان توی وبلاگ باحالی هستی(اعتماد به نفسو داشته باش!)

3.یک انسان هستی.

4.الان داری پست منو میخونی.

5.تو نمیتونی با زبان بیرون بگی ژ!

7.الان داری امتحان میکنی.

8.الان خنده ات گرفت.

9.اصلا ندیدی که عدد 6 را جا انداخته ام!

10.الان چک کردی که ببینی عدد 6 را جا انداخته ام یا نه!

11.الان باز هم خندیدی.

12. نمیدونی من یک عدد را هم چند بار نوشته ام.

13.الان چک کردی ببینی کدومه.

14.پیداش نکردی و داری فحشم میدی.

15.ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که تا الان 8 بار نوشتم.

منبع: وبلاگ زیباترین دختران بهشتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
29 خرداد 92 23:15
چه درست گفتی با حال بود




سپیده از وبلاگ کودک من
31 خرداد 92 0:33
سلام خانمی. به نظر من که همینها خوبه. ایشالله به خوبی و خوشی


سلام عزیزم ممنون از راهنماییتون
مامان محمد و ساقی
1 تیر 92 0:05
امیرمهدی جان تولدت مبارک


مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 0:56
تولدت مبارک عزیزم
http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh55.jpg
اینم هدیه ما برا تولدت عزیزم


ممنون عزیزم من نفهمیدم ادرس چیه؟
امیر مهدی و عمی
1 تیر 92 19:14
مامانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی تولدت میوه زندگیتون مبارک.


.
ساغر
8 تیر 92 12:27
اره دققیا همش درست بود خصوصی