شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

میپرستمت !

1392/3/23 8:59
نویسنده : مامان سوده
473 بازدید
اشتراک گذاری

 

انچه من را در برابر کارهای سخت و شبکاریها و خستگیهایش صبور میکندامیدیست که برای در اغوش کشیدن تو و دیدن تو دارم عزیزترینم!لحظه هایت سرشار از شمیم اقاقیا باد!....زندگی ام با تو بوی یاس گرفت و لحظه هایم با یاد تو ارامش گرفت صادقانه و بی ریا و از اعماق وجودم میپرستمت .گرما بخش وجودم و تسکین دهنده قلب من تویی نازنینم.تو را که میبینم چشمانم نور میگیرند ...با بوسیدن تو غرق در شمیم اطلسی ها میشوم...نگاهت را از من نگیر که با ان جانی تازه میگیرم...همیشه بمان ...با من بمان مهربانترینم ...عاشقانه و از عمق قلبم میپرستمت...!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
23 خرداد 92 11:23
سلام ببخشید چند وقتی بهتون سر نزده بودم ماشاالله امیر مهدی جان واسه خودش مردی شده

خیلی زیبا نوشته بودی


سلام عزیزم کجایی گلم ناپیدا .


مامان ملیکا کوچولو
23 خرداد 92 11:29
من هم میپرستمت کوچولوی نازخاله راحله.اخه تو لایق پرستیدنی





سپیده از وبلاگ "کودک من"
23 خرداد 92 19:01
سوده عزیز منتظر عکسها هستم


حتما عزیزم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
25 خرداد 92 1:46
سلام عزیزم
وای چقدر این عکس این نگاه زیباست فدای نگاهت بشم که چه معصومانه مارا مجذوب خود کرده ای بووووووووووووووس مثل اینکه خدارا شکر خوب شدی الهی دیگه مریض نشی
ببخشید دیر به دیر میام خیییییییییییییلی گرفتارم فردا هم مهمان داریم چی بگم الان دیگه ساعت نزدیک به 2 هست باید گفت امروز مهمان داریم تا الان گرفتار بودم کمی از کارامو انجام دادم باید صبح زود پاشم دلم براتون تنگ شده بود اومدم یه سر بزنم فقطم اومدم اینجا حالا معلوم نیست فردا بتونم بیام یا نه می بوسمتون



سلام عزیزم خسته نباشی نظر سنجی یادت نره