شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

نظر سنجی2

1392/3/23 17:13
نویسنده : مامان سوده
718 بازدید
اشتراک گذاری

یک مسابقه وبلاگی با اجازه ساغر خانم از وبلاگش برداشتم و اما سولات...

اگر ماهی از سال بودم ...

اسفند ماه تولد خودم!چون همه منتظر رسیدن بهارن و این انتظار خیلی قشنگه.خیال باطل

 

اگر روزی از هفته بودم ... 

پنج شنبه!بخاطر اینکه هفته تموم میشه فرداش جمعه است و یعنی استراحت و شادی...(البته نه تو شغل ما!!!)خیال باطل 

اگر عدد بودم ..

پنج!قلب

 

اگر جهت بودم...

مشرق(محل طلوع خورشید)قلب

 

اگر همراه بودم..

همراه همیشگی امیر مهدی عزیزم و همسر و مادرم.قلب

 

اگر نوشیدنی بودم...

شیر کاکایو یا شکلات گلاسه!!!خوشمزه

 

اگر ثواب بودم...

عبادت خالصانه و بی ریا و کمک به مردم.فرشته

 

 

اگر درخت بودم..

درخت اقاقیا...بلند و پر از اقاقیای سفید و خوشبو...قلب

 

اگر میوه بودم...

توت فرنگی!خوشمزه

 

اگر گل بودم...

اقاقیای سفید.....قلب

 

اگر اب و هوا بودم...

تابستانی و گرم.چون از سرما متنفرمممم!لبخند

 

اگر رنگ بودم...

فقط سفید!فرشته

 

اگر پرنده بودم...

طوطی سفید!خجالت

 

اگر صدا بودم...

صدای رود...مژه

 

اگر فعل بودم...

عاشقتم(خطاب به امیر مهدی عزیزم)!قلب

 

اگر ساز بودم...

پیانو!قلب

 

اگر عضوی از بدن بودم..

قلب!(به گردش در اورنده خون در تمام بدن! )لبخند

 

اگر بخشی از طبیعت بودم...

اب!زلال و پاک!فرشته

 

اگر یک حس بودم...

ارامش!قلب

 

با تشکر از ساغر جون من هم 5 تا از دوستای گلمو دعوت میکنم تا نظرات قشنگشونو بنویسند:

راحله جون(مامان ملیکای گل)

عمه های گل(امیر مهدی جون امیر بابا رضا)

شقایق جون(مامان محمد ارشان گل)

ارام جون(مامان محمد باقر گل)

ناهید جون (مامان فاطمه گل و محمد رضای گل)

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 خرداد 92 10:34
وای چه قشنگه............ مرسی در اولین فرصت مینویسم


عزیزمیییییییییی
مامان ملیکا کوچولو
23 خرداد 92 11:22
دوست عزیزم.چه جالب.اخه من هم اسفندیم.59/12.6 شما چه روزو چه سالی هستی؟


وایییی چه جالب!من متولد 10 اسفند 60 هستم عزیزم
مامان ملیکا کوچولو
23 خرداد 92 11:27
انقدر این نظرسنجی سوالاتش قشنگ و پر معناست که دلم میخواد خیلی با تمرکز جواب بدم.امشب که ملیکا جان لالا کرد میام برای پاسخ دادن.دوست نازنینم خیلی از لطف ومهربونیت ممنونم. زنده باد مامان اسفندی.زنده باد پسر تیرماهی.به افتخار عشق قشنگ مادرو فرزندی. دست حق یارتون.خدا نگهدارتون


عزیزمی .خدا ملیکای قشنگو برا نگه داره انشاالله.
مامان کیاوش
23 خرداد 92 12:25






بابای یسری جان
23 خرداد 92 14:42
خیلی قشنگ بود و چه زیبا و صادقانه پاسخ داده اید .
موفق باشید


ممنون پدر بزرگوار.
مامان ملیکا کوچولو
24 خرداد 92 17:39
ذوست عزیزم،ممنونم که منو به نظرسنجی دعوت کردی.خیلی زیبا بودو از نوشتنش لذت بردم.امیرمهدی نازمو بوسه باران کن.


]
ریحانه مامان نیایش
25 خرداد 92 13:14
سلام سوده جونم خوبی وااای چقدر مطلب جدید نوشتی که نخونده بودم منم دلم تنگ شده بود براتون امتحاناتم تموم شد تازه اومدم سراغ وبلاگ های دوستان شنیدم تولد گل پسرت نزدیکه و خیلی زحمت کشیدی پیشاپیش تولدش رو تبریک میگم


سلام عزیزم خسته نباشییییییییییی
امیر مهدی و عمی
26 خرداد 92 18:02
سلام سلام صد تا سلام
ببخشید که دیر خدمتتون رسیدیم
ممنونیم که مارو هم جزء دوستانتون جا دادیم
دوستون داریم خیلی زیاد
فرشته زندگیتونو لطفا ببوسید


سلام به روی ماهتون امیر بابا رضا رو هم ببوسید فراووننننننننن شما جز اقوام درجه یک هستید این حرفا چیه!]
امیر مهدی و عمی
26 خرداد 92 18:03
وای مامانی قالبتون خیلی زیباستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ممنون گلم
امیر مهدی و عمی
26 خرداد 92 22:03
وای خدای من اقوام درجه یکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوستون داریم

فدات بشممممممممممممم من.ما بیشترررررررررررررررر!



ساغر
1 تیر 92 14:46
سلام
شما هم خیلی کم پیدا شدید
من یه وب دیگه زدم
بوسسس بببباییییییی
راستی توی این زمان که نبودم چقدر مطلب اراسل شده همشو میخونمممم
بای


سلام عزیزم ادرس که نذاشتی گلم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 تیر 92 17:18
همیشه مثل اقاقیای سفید پابرجا وسفید باشید نظر سنجی خیلی خوب بود


عزیز دلمی ناهید جون من فقط با فایر فاکس میتونم بیام فایر فاکسم هم مشکل داره!