شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بوی عرق!

1392/3/22 0:20
نویسنده : مامان سوده
425 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی سوار اژانس مرتب وقتی عقب نشسته میره وایمیسته و بین صندلی راننده و کناریش بازی میکنه هر چی میگم بشین فایده نداره و اما....

امروز در راه برگشت از بیمارستان!امیر مهدی مشغول بازیگوشی یک دفعه با صدای بلند گفت :مامان اقا بوی عرق میده!!!!!!!!!تعجب

من:ساکت امیر مهدی:مامان ن ن ن ن !!!!!!!بوی عرق میده خب!!!!!ناراحت

من:خجالتخجالتخجالتخجالت

نفس مامان همه چی رو نباید با صدای بلند بگی اخه!خدا مرگم بده مردم از خجالت!خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 10:29
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چه باحال
خب بچم حالش بد شد از بوی عرق


ساغر
22 خرداد 92 11:59
سلام خوبید؟ اهان گفته بودید رمز رمز رو براتون تلگراف کردممممممممم
ساغر
22 خرداد 92 12:01
راستی اینو میخواستم بگم
اسم اهنگ رو نمیدونم ولی سلنا خوندتش
وای اینو که خوندم مردم از خنده همون امیر مهدی توی تاکسی بوده
راستی میخوایید کد اهنگ رو بدم بهتون؟


اره عزیزم عالیه
ساغر
22 خرداد 92 13:13
باید باز بشه ها
ساغر
22 خرداد 92 13:14
دوستتون دارممممممممم




ساغر
22 خرداد 92 13:14
لینکتون کردم


منم لینکت کردم گلم
ساغر
22 خرداد 92 13:41
میگم یه چیزی دوباره پستمو گذاشتم بدون رمز میتونید ببینید
ساغر
22 خرداد 92 17:47
وای خداااااااااااا من رمز عکس رو باز کردم ببینید میتویند ببینیدش
.
22 خرداد 92 17:51
این پیام ماله من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا امید شدند،شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا كردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم،این پیام به دست كارمندی افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست آورد به دست كس دیگری رسید عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زینب(س) اعتقاد داری ابن پیامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز دیگه منتظره یك معجزه باش تورو خدا بفرست.
❤ساغر❤
22 خرداد 92 18:02
باشه بزارید خوشحال میشم


ممنون گلم
مامان رادمهر
22 خرداد 92 21:01
امیرمهدی قشنگم فدای این راستگوییت بشم عزیزم.خوب کرده گفته مامانی.خوشم میاد از بچه هایی که از حقشون دفاع میکنن.


.

مامان کوثری
23 خرداد 92 11:24
وای قربونش برم خیلی بامزه بوده مردیم از خنده


مامان ملیکا کوچولو
23 خرداد 92 11:32
افرین پسر خوب. باید به روی این طور ادمها بیاری تا دفعه بعد به نظافتش بیشتر برسهالهی قربون اون نهایت پاکی و سادگیت خاله جونی. یا حق نگهدارش باش.همیشه همراهش باش.امین یا رب العالمین.


عزیزم انشاالله خدا نگهدار وجود عزیز ملیکای نازت باشه.