شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

ملیکا جون دوستت داریم!

1392/3/21 12:38
نویسنده : مامان سوده
420 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوست گلم مامان مهربون ملیکای قشنگم ازت ممنونم که تولد ماه اسمون منو تبریک گفتی .انشاالله ملیکای نازنینمون همیشه شاد و سالم باشه.ماچ

 

 

 

 

ملیکا جون دوستت داریم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملیکا کوچولو
21 خرداد 92 13:33
وای دوست گلمنمیدونم چی بگم....فقط...خدایا چه عزیزانی کنارم هستند.دوستانی که همه وجودشون سراسر پاکی و زیباییه و مهربونی خالصانه است. عزیزم،بی نهایت سورپرایز وشاد شدم.الهی به حق مولا علی،خدا یارو نگهدار تمامی عزیزانت باشه خصوصا امیر مهدی عزیزم که همیشه توی قلب من جای مخصوص خودشو داره. دوست عزیز و مهربونم،دوستتون دارم تا بیکران هستی. یک سبد اقاقیای سفید تقدیم شما


یک دنیا عشق یک دنیا مهربونی تقدیم تو که هم گلی هم مهربونی دوست گلم خواهر نازنینم دوستت دارم.

امیرمهدی و عمی
21 خرداد 92 20:34
سه نور آمد به عالم پر ز احساس معطر هر سه از عطر گل یاس سه نور تابناک آسمانی حسین بن علی ، سجاد و عباس