شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونی های قند عسلم2

1392/3/21 0:02
نویسنده : مامان سوده
320 بازدید
اشتراک گذاری

من:امیر مهدی جون میخواهی نی نی داشته باشیم؟

امیر مهدی:اوهومممم!!!

من :نی نی دختر باشه یا پسر؟

امیر مهدی :دختر خانممممم!!!!قهقهه

من:اون وقت پتو و بالش و لحافی که مال نوزادی خودت بود میدی به نی نی؟

امیر مهدی:نههههههههههههههه!(با قاطعیت!)

من:خب نی نی سردش میشه میمیره!

 

امیر مهدی:خب بمیره!تعجب

بعد از چند ثانیه....امیر مهدی با ناراحتی:نه نمیره نه نمیره!!!!دل شکسته(تازه فکر کرده دیده اگه نی نی بمیره گناه داره!)افسوس

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیکا کوچولو
21 خرداد 92 13:35
الهی خاله قربون اون دل مهربونت بشم عزیییییییییییییییییزم.


.
.
.
.
.


.


.


.


.










شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
22 خرداد 92 10:30
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووونم مهربونم
مامان کوثری
23 خرداد 92 11:25
ای بلا