شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بیماری سخت

1392/3/18 21:36
نویسنده : مامان سوده
411 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

پسر عزیز و صبورم الهی بمیرم که وقتی مامان شیفت بود بهم زنگ زدند گفتند حالت بد شده اوردمت ای سی یو تو بخش خودمون وقتی که برات برانول وصل کردند اصلا گریه نکردی و اون موقع بود که من گریه کردم از بی صدایی و مظلومی تو و مامان داشت کارهای مریضها رو میکرد و تو تو همون بخش رو تخت خوابیده بودی و داشتی سرم میگرفتی .خدا رو شکر این روزهای بد سپری شد اما بی اشتهایی تو همچنان باقیست عزیزم.انشاالله هیچ وقت بیمار نباشی گلم.

اما حکمت خدا:اون روز که به من زنگ زدند تا بیام و از مهد ببرمت به خاطر استفراغ که میکردی همان لحظه که امدم دنبالت چند تا از مامانها بیخبر از همه جا بچه هاشون رو به مهد اورده بودند و نمیدانستند بچه هاشون مخملک دارند!و اگه تو بیمار نمیشدی و من تو رو تو مهد میذاشتم تو هم مخملک میگرفتی باز هم خدا روشکر بیماریت تو اسهال استفراغ بود و مخملک نگرفتی.خدایا شکر ت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ملیکا کوچولو
18 خرداد 92 22:06
الهی خاله فدات عزیزم. خیلی داغون شدم دستتو اون شکلی دیدم خدایا این حس مادری چقدر عظیمه که حتی به بچه دوستم هم این احساسو دارم و ناخوداگاه گفتم:بمیرم برات مادر. الهی دیگه مریض نشی خاله جون. دوستت دارم پسر نازو معصوم و دوستداشتنی.


خدا نکنه عزیزم قربون دل پاکت برم خدا دختر قشنگتو برات زنده و سالم نگه داره انشاالله.
امیر مهدی و عمی
19 خرداد 92 1:45
سلام مامانی
ممنونیم
امیدوارم گل پسر نازنین ما هم هیچ وقت دیگه مریض نشه و به زودی شاهد حافظ قرآن شدنش باشیم
شکوفه گیلاس مامان مواظب خودت باش.


سلام عزیزممممممممممممم قربونت برم من انشاالله.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
19 خرداد 92 11:06
سلام وای عزیزم الهی بمیرم چی شده به خدا نمی دونستم چه اتفاقی افتاده گوشیم هم خرابه شمارتو نتونستم از گوشیم دربیارم همینجوری دلم فکرتون بود که اومدم دیدم بیمارستان بستری شده اخه عزیزم این بیماری شما کی تمام میشه دوست دارم
خدارا شکر که مخملک نگرفتی
مامان سوده حالا وضعییتش چه جوره؟



سلام عزیز دلم خواهر گلم خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم خدا نکنه انشاالله زنده و سالم باشی
مامان ملیکا کوچولو
19 خرداد 92 12:37
خصوصی


ممنون عزیزمممممممم
مامان آروین
19 خرداد 92 16:01
آخی عزیزم فدات بشم گلم ایشالا هر چه زودتر خوب بشی عکساتو دیدم خیلی ناراحت شدم
امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی
مواظب خودت باش خیییییلی دوست دارم


سلام عزیزم خدا نکنه ما هم دوستتون داریم خیلی خیلی زیاد
مامان رادمهر
20 خرداد 92 23:12
آخییییییییییییبازم که این طفلی مریض شده! بمیرم امیر مهدی جون.این همه کلکسیون بیماری هارو رو از کجا میاری خاله جون.توروخدا مواظب خودت باش.نبینم کسالت و مریضیت رو
بابای یسری جان
21 خرداد 92 10:21
با سلام
این روزهایی که یسری منم بیمار است و حال خوشی ندارد ، تمام دغدغه هایتان را درک می کنم و از صمیم قلب و در این شب و روزهای ولادت بهترین ها را برای امیر مهدی گلم از خداوند مهربان خواستارم .


سلام پدر بزرگوار انشاالله بلا به دور باشه خدا نکنه دختر گلم بیمار بشه با تمام وجود سلامتی یسری جان را از درگاه خداوند خواستارم.
مامان ایدین
21 خرداد 92 12:19
سلام عزیزم الهی دستشو
ایدین منم همین بلا سرش اومد ولی خدا رو شکر خوب شد
الهی همیشه سلامت باشی


سلام عزیزم خدا روشکر انشاالله همه نی نی ها سالم باشند.
مامان کوثری
23 خرداد 92 11:30
الهی قربونش برم شرمندده که ازتون بیخبر بودم الهی همیشه سالم باشین
اونجور که امیر جان داره نگاه میکنه آدم دلش به درد میاد اونجور بیحال و بی رمق الهی هیچ وقت مریض نشه


خدا نکنه عزیزم.
فرزانه
25 خرداد 92 10:39
سلام نگران نباش سوده جونم خیلی هم لاغر نشده هنوزم خوش تیپه مخصوصا اون لباسی که تو تولدش تنش کنی پسر تو چون خوشگله (ماشاالله) هیچ وقت بد تیپ نمیشه


سلام گلم خدا کنه