شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بیماری

1392/3/8 0:03
نویسنده : مامان سوده
228 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزترینم.سه روزه متاسفانه چراغ خونه ما بی حال و مریضه .امروز دکترت نبود گلم فردا باید ببرمت تا علت این حالت تهوع و دل درد مشخص بشه گلم.مرتب هم میگی پاهام درد میکنه .عزیزم 48 ساعت هیچی نخوردی حتی شیر من هم طاقت نیاوردم 3 قطره متوکلوپرامید بهت دادم تا تونستی چند تا قاشق سوپ بخوری الهی بمیرم برات عزیزم.خدا کنه زودتر خوب بشی عزیزم نمیدونم چرا تو مسوول جمع اوری همه ویروسهایی هستی که تو هر فصلی شایع میشن!اوهمن فردا صبح کارم و تو هم بیماری و من حوصله نوشتن ندارم برات ارزوی سلامتی میکنم نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

امیر مهدی و عمی
8 خرداد 92 1:34
سلام مامانی
لطفا یک سری به وبلاگمون بزنید
با اجازتون به یک نظرسنجی دعوت شدید


سلام چشم امدم
امیر مهدی و عمی
8 خرداد 92 1:36
سلام بر مامانی خوبید
خیلی ناراحت شدم خدا نکنه گل پسر ما مریض بشه
امیدوارم به این زودی خبر بهبودیشو بگید


سلام عزیزم انشاالله
مامان ملیکا کوچولو
8 خرداد 92 1:47
الهی بگردم خاله الهی زودتر خوب شی گلم مامانیش،نگران نباش.دکتر ملیکا میگه:هرچی ویروس بگیرن بدنشون قوی تر میشه.ولی اونیکه کم بگیره،1 بارکه بگیره بدجور میوفته و ضعیف میشه.زود زود خوب میشه مامانی جونی ببوس عزیزمو


خدا نکنه عزیزم انشاالله
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 خرداد 92 11:51
الهی بمیرم گلم
حتما از این ویروس بهاریهای جدیده
زودی خوب میشی خاله


خدا نکنه عزیزمممممممممممممم
مامان رادمهر
10 خرداد 92 17:48
نبینم کسل و مریض باشی اقاقیای ناز.به خدا هر کوچولویی مریض میشه اعصابم خورد میشه.دعا میکنم زود زود خوب شی عسلم.


ممنون گلم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
12 خرداد 92 17:31
سلام بمیرم خاله جون
چی شده چرا پسر گلم بازم مریض شده
گفتم مامان سوده با من قهره که نمیاد پیش ما !!نگو امیر جونم مریضه حوصله نداره الهی زود خوب شی ومامان جونتو این قدر دلواپس نکنی
انشالله که زود خوب میشی وبا خبرای خوب بیاین


سلام ابجی گلم خدا نکنه عزیزمییییییییییی
مامان آرمان
13 خرداد 92 11:16
سلام عزیزم الهی بلا به دور با تبتدل لینک موافقی


سلام عزیزم ادرست باز نمیشه
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
15 خرداد 92 0:50
وای چی شد نیومدید که امیر جون خوب شده؟ بوووووووووووووووووس اگه حالشو داشتی ووقت کردی بیابه سرگرم وبلاگی دعوت شدید یه سر بزن می دونم که الان می گید دختر وقت گیر آوردی گفتم شاید اینجوری حال وهوات تازه شه