شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

همین دیروز...

1392/3/5 17:28
نویسنده : مامان سوده
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفسم!انگار همین دیروز بود سال میخواست نو بشه و من داشتم خونه تکونی میکردم با هم سفره هفن سین چیدیم و ...وقتی بیرون میرفتیم دایم حواست به مار سبزی بود که برای زیبایی سر میدان ازادی گذاشته بودند هنوز هم که برش داشتن یادته و میگی من مار میخوام!عسلکم چه زود گذشت سه ماه تموم شد پارسال تو ماه خرداد بود که برات وبلاگ ساختم تو نمیدونم چکار کردی همشو حذف کردی و من دوباره از نو درست کردم عزیزم هیچی از وبلاگ نویسی نمیدونستم به عشق تو اینکارو کردم نازنینم .امسال از همون شروعش برای ما پرهیاهو بود تغییر محل کارم و ....دوست دارم به یک چشم بهم زدن امسال تموم بشه.دوست دارم ارامش به ذهن و جسمم برگرده گلم.اگه تو رو نداشتم تا حالا دق کرده بودم عزیزم.تو عمر و نفس من و مونس تنهایی منی .وقتی تو. هستی با وجودت و وقتی نیستی با فکرت ارامش میگیرم.درست روز 29 خرداد روزیه که من وبلاگ حذف شده ام را دوباره در نی نی وبلاگ درست کردم وروجک خان!اخرش هم نفهمیدم چکار کردی که حذف شد متفکردوستت دارم عزیزم برای ارامش مامان دعا کن گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
6 خرداد 92 15:03
سلاااااااااام
خوبید؟ امیدوارم همیشه آرامش مهمان کلبه دلتان باشه وهمگی با هم باشید شادو سلامت
جریان حذف وبلاگ چیه گلم نکنه وبلاگی داشتید حذف شده


سلام عزیزم پارسال لب تاب روشن بود یک دقیقه رفتم تو اشپزخونه وقتی برگشتم دیدم از بس پریده رو لب تاپ صد تا پنجره باز شده بعد هر کار کردم نتونستم دیگه برم تو وبلاگش اون روز هم داشتم مطلب مینوشتم و دیدم بله....تمام مطالب و ...را حذف کرده من هم ازاول وب ساختم.
امیر مهدی و عمی
8 خرداد 92 1:39
مامانی مهربونانشااله به این زودی آرامش و آسایش قرین لحظه لحظه زندگیت بشه
مامانی از کی وارد محیط کاری جدید میشید؟


من کارمو شروع کردم گلم