شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بوی ژله!

1392/3/3 9:09
نویسنده : مامان سوده
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نکته سنج مامان!عزیزم دیروز برای بابایی اب طالبی درست کردم توش ژله و بستنی و پودر نارگیل ریختم !بعد از ظهر بود و بابایی هم خواب بود خدا رو شکر!(وگرنه کلی بهم میخندید!)من رفتم سر یخچال برات شیر بیارم چشمم افتاد به باقی مونده ژله های توی ظرف که به اندازه یک قاشق بود گفتم بذار بخورمش تو یخچال نمونه!خودمش و امدم تو سالن یک دفعه گفتی :مامان!ژله خوردی؟بوی ژله میدی!!!!!وایییی مردم از خنده !!!!!عاشقتم عروسک شیرینم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیر مهدی و عمی
3 خرداد 92 11:57
رحمت حق آمدو قلب دوعالم منجلي شد سيزده ماه رجب ميلاد مولايم علي شد فلك پروانه اش - ملك ديوانه اش سلاطين سائل - در كاشانه اش
امیر مهدی و عمی
3 خرداد 92 15:05
ای ناقلا





مامان ملیکا کوچولو
3 خرداد 92 20:00
افرین به گل پسری ریزبین و باهوش خاله. کارهات مثل ابجی ملیکاته. مامانیش:هیچ حرفی و هیچ کاری را نمیشه ازشون پنهون کرد. ماشاالله به امیر جانم.
مامان مهربان فاطمه و علي كوچولو
4 خرداد 92 2:05
سلام گل بانو٠٠٠٠٠ممنون كه اومدي٠٠٠٠عزيزم رمز رو خصوصي گذاشتم