شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

نظر سنجی

1392/3/18 22:08
نویسنده : مامان سوده
245 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از عمه های گل امیر بابا رضاقلب1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟اینکه یک لحظه از یاد خدا غافل بشم.دل شکستهو اینکه خدا ناکرده خدا منو به خودم واگذار کنه حتی لحظه ای.دل شکسته
2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟واییی اصلا بهش فکر نمیکنممممم.استرس
3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ ارزوی سلامتی امیر مهدی برای تمام زندگی اش.

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ گربه یا به عبارتی پیشی!
5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟باخانمان و بچه های کوه الپ. .

 



6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟من اشپزی رو خیلی دوست دارم و غذاهای رایجو بلدم بپزمممم!هورا

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ متاسفانه تصمیم گیری عجولانه.آخ
٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ خسته شدم از بس کنار دریا نشستم تا با مرغ و اورانیوم جمله بسازم!!!!خنده
9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟ تمام اشعار حافظ.

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟گذشته:زمانی که پدر عزیزم زنده بود....حال:زمانی که امیر مهدی سالم باشه...اینده:زمانی که امیر مهدی حافظ قران بشه و به بالاترین درجات علمی برسه و خوشبخت بشه...
11- چه رنگی هستی و چرا ؟  سفید!به نظرم همه پرستارها سفیدند!     

                    
12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟
ژاپن چون مردم باهوش و با ادبی هستند البته فقط برای مسافرت دوست دارم نه برای همیشه.چون دلم برای خانواده و محل زندگیم تنگ میشهبغل
13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟خدایا من را ببخش به خاطر همه درهایی که زدم و هیچ کدام در تو نبود(این اس ام اس تاثیر زیادی روی زندگی من گذاشت)
14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟مامان گلم و خواهرای نازنینم. 15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟مرگ

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟امام زمان (عج)و انشاالله پسر گلم در رکاب اقا باشد.

 

 
17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟
امیر مهدی شکوفه گیلاسم


18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ هلو

                      

 
19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟1 تصمیم گیری عجولانه 2کم صبری3حساس بودن20- کاشکی...... ؟ کاشکی امیر مهدی همیشه سالم باشه و خوب غذا بخوره    

دوستهای گلم هر کسی امد وبلاگ امیر و تا حالا تو این نظر سنجی شرکت نکرده من ازش دعوت میکنم تا شرکت کنه.دوستتون دارم خیلی زیادددددددد!!!!!              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیر مهدی و عمی
19 خرداد 92 1:47
الهی قربونت برم دیگه ترو مریض نبینم نازنین پسر
مامانی خداروشکر که فرشته کوچولوت مخملک نگرفته.
دوستون دارم خیلی زیاد.


خدا نکنه خاله مهربونم دل به دل راه داره ما هم خیلی دوستتون داریم
فرزانه
25 خرداد 92 10:35
عجب نظر سنجی های جالبی و چه جواب های خوبی دادی تو بیشتر شبیه توت فرنگی هستی تا هلو