شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

شیرین زبونیهای عسل در این روزها

1392/3/20 1:02
نویسنده : مامان سوده
287 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شکوفه گیلاسم!عزیزم الان 19 روز میگذره که مامان کارشو تو بیمارستان جدید شروع کرده و تو هنوز به مهد جدید عادت نکردی چون با بیماریت دیگه نتونستی بری مهد و بینش وقفه افتاد و ...والان هر وقت میخوام بذارمت مهد خیلی احساس ناراحتی میکنی....اما این روزها خیلی خیلی شیرین زبون شدی گل نازم .

نمونه های شیرین زبونی گل پسر:عجب بدبختی داریم با تو دختر!!!!(خطاب به من!!!!!)قهقهه

مامان تو دختری؟عروس شدی؟تعجب

مامان میره بیمارستان کاشانی!بخش ای سو!(ای سی یو)!تشویق

مامان چند لحظه بیا!!!!!ترو خدا!!!!جون من نرو!!!!خنده

من:امیر مهدی بیا پلو بخور! امیر مهدی:خودت بخور!!!!تعجب

من:امیر مهدی حالت تهوع داری؟ امیر مهدی:خودت حالت تهوع داری!!!!حرف بد نزن!!!قهقههمار میارم نیشت بزنه ها!!!!تعجب

امیر مهدی خطاب به سگ که تو گردش دیدیم:برو!بی تربت(بی تربیت)سگ خودتی!!!قهقههقهقهه

خلاصه اینکه ما جرات حرف زدن نداریم هر حرفی بزنیم سریعا میگه:حرف بد نزن!خنده

من:امیر مهدی برو پوست موزو بنداز تو سطل اشغال! امیر مهدی:حرف بد نزن!اشغال نگو!زغاله!!!(زباله)!!!!!!قهقهه

و همینطور دامنه لغات انگلیسی که بلده افزایش پیدا کردهتشویق

اگه هم کار بدی بکنه سریع میگه مامان بخشید!(مامان ببخشید!)و بعد از خوردن غذا میگه :مرسی مامان غذا دادی!!قلب

در رستوران وقت دیدن تصاویر دانشجویی که در کلاس داشت چرت میزد روی گوشی دوست محمد:این داره چرت میزنه!خنده

من:وای امیر مهدی این هاپو رو نگاه کن خطرناکه!امیر مهدی:من قوی ام !نمیترسم!پدرشو در میارم!!!!!!!قهقهه(واییی این حرفو از کجا یاد گرفتی نفسم!) 

عاشقتم شیرین عسلممممممممممم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
23 خرداد 92 11:28
هزار ماشاالله وروجک چه زبونی داری




فرزانه
25 خرداد 92 10:41
واااای سوده این عکس رو چطوری گرفتی
خیلی معرکه اس اینو بزرگ کن رو بنر تو تولدش بزنیم رو دیوار


چشممممممممممممم