شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سال نو مبارک!

1391/12/27 17:36
نویسنده : مامان سوده
407 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش

 

 

 

 

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن .سال نو مبارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

حسینیه علی اصغر
27 اسفند 91 18:45
یازهرا




سعید
27 اسفند 91 19:32
دوست من سلام
داریم به عید نزدیک میشم با گذاشتن کد دعای تحویل سال نو وبلاگ خودتو آماده ی سال جدید کن.
برای این کار عبارت "کد دعای تحویل سال نو" توی گوگل (google) سرچ کن اولین نتیجه SMA-2010
موفق باشی


سلام انشاالله.
مامان سها
27 اسفند 91 21:25
سلام همکار عزیز هم روزتون مبارک هم پیشاپیش عیدتون
خدا حفظ کنه این پسر گل رو ...


سلام همکار گلم به همچنین.انشاالله.ممنون از تبریکاتت و ممنون از دعای قشنگت برای ماه اسمونم.


انشاالله همیشه موفق و موید باشی و سالی پر از شادی و نشاط داشته باشی.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
27 اسفند 91 22:09
سلااااااام عزیزم پیشاپیش سال نو برشما هم مبارک سالی خوب همراه باسلامتی و شادی داشته باشید


سلام گلم به همچنین.انشاالله هر روزت عید باشه عزیزم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 اسفند 91 2:09
سلام سوده جان. پیشاپیش عیدتون مبراک.
عکس ها ثبت شد. با تشکر و منتظر سفره هفت سین خودتون هم هستم.


سلام گلم ممنون.حتما انشاالله یک سفره قشنگ بندازم عکسهاشو میذارم عزیزم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 اسفند 91 2:15
سلام خانمی. پیشاپیش عیدتون مبراک. ثبت شد


سلام عزیزم به همچنین.ممنون از لطفت.
خاله ی امیرعلی
28 اسفند 91 16:26
سلام..
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک؛ امیدوارم سال خوبی رو در کنار امیرمهدی جون داشته باشید..


سلام عزیزم به همچنین.انشاالله شما هم شاد باشید و سالم.
بابای یسری جان
29 اسفند 91 0:14
سلام
یک خداقوت جانانه را تقدیم به شما می کنم که با پستهای انبوه شاید جزء پرکارترین ها بودید ، می دانم همه و همه را به عشق امیر مهدی جان می نوشتید ولی همت بالایی نیاز داشت که امیدوارم سال آینده نیز ادامه داشته باشد .
و تشکر ویژه دارم که همواره با نظرات خودتان بنده را در وبلاگ دخترم همراهی فرمودید و در پستهای زیادی نشانی از شما دارم و این یعنی روحیه مضاعفی که برای سال آینده پیدا می کنم.
مع الوصف برایتان سالی خوش را در کنار همسر گرامیتان و امیر مهدی عزیز آرزو مندم.
یا علی التماس دعا


سلام پدر بزرگوار ممنون از اینکه با نوشته زیبایتان وبلاگ پسر عزیزم را مزین کردید.من هم سال نو را به شما و خانواده گرامیتان تبریک عرض نموده و برایتان سالی سرشار از خیر و برکت و شادی و سلامتی را ارزومندم.موفق و موید باشید.