شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

روز پرستار مبارک!

1391/12/27 16:34
نویسنده : مامان سوده
831 بازدید
اشتراک گذاری

 

مثل غزل مثل سپیده مثل آبی
آیینه ای صبحی تو جان آفتابی
پاکی صبوری مهربانی باصفایی
تو یک پرستاری تو یک مفهوم نابی
روز پرستار بر سپید پوشان دل پاک مبارک . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
27 اسفند 91 22:12
وای عزیزم شرمنده دیر شد
روزت مبارک گلم امیدوارم امیدوارم همیشه موفق باشید هم در تمام مراحل زندگی وهم در شغل شریفت



دشمنت شرمنده.عزیزمیییییییییی.انشاالله شما هم همیشه موفق باشی نازنینم.
مامان رادمهر
27 اسفند 91 23:59
سلام عزیزم.روزت مبارک.انشالله تنت همیشه سالم و لبت خندون باشه.


سلام عزیزم ممنون انشاالله شما هم همیشه سالم و شاد باشی عزیزم.
علامه كوچولو
28 اسفند 91 7:38
با تمام وجود شرمندگي ما رو بابت تاخير و فراموشي ببخشيد(يه صورت كاملا شطرنجي)
روز پزستار رو بهت تبريك ميگم و بهترين ها رو برات ارزومندم......اجرتون با خانوم زينب كبري سلام الله عليها


وایییییییییی درست شطرنجی نشدی یک کم تصویرت معلوم شد!!!!!
دشمنت شرمنده عزیزم .ماهی رو هر وقت از اب بگیری میمیرهنه ببخشید منظورم این بود که تازه است!منم ارزوی بهترین روزها و لحظات رو برات دارم گلم.ایام عید هم منزل خودتونه.اگه بیایین کرمان خوشحال میشم گلم.
علامه كوچولو
28 اسفند 91 8:14
ممنونم عزيزم ما يه سر داريم چند تا سودا!!!!آقايي همش 4 روز مرخصي داره كه اونم بين ديدار از خانواده من تو مشهد و خانواده خودش تو نيشابور تقسيم ميشه شما تونستين تشريف بيارين


شما که نیستین ما کجا بیاییم
علامه كوچولو
28 اسفند 91 9:30
بعد چهارم اگه شما بياين ما جايي نميريم


من تا ششم شیفتم یعنی بعدش بیاییم تعارف امد نیامد داره ها بلند میشیم میاییم هاااااا
ریحانه مامان نیایش
28 اسفند 91 10:06
سلام سوده جونم ببخشید دیر به دیر سر میزنم عزیزم اومدم روزتون رو تبریک بگم هر چند به فرزانه گفتم از طرف من تبریک بگه و سلام مخصوص برسونه میبوسمت پرستار مهربون


سلام عزیزم فدات بشم الهی منم به فرزانه گفتم تولدتو تبریک بگه عزیزم.
علامه كوچولو
28 اسفند 91 10:57
هركي نياد؟
راستي من دارم ميرم و ديگه نميتونم به وب سر بزنم
شمارمو تو خصوصي ميذارم خواستين بيايين خبر بدين


خیلی گلی عزیزم.حتما اردیبهشت امدم مشهد میام پیشت قدم شما هم رو دو تا چشمهام........