شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سال 1392 مبارک!

1391/12/29 17:47
نویسنده : مامان سوده
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

گندمهای هفت سین به گندمهای اسیاب گفتند :قصه ما گرچه نان نداشت اما پایانی سبز داشت!پایان سالتان سبز باد!

  شکلکهای جالب آروین

 

سلام عمر و نفس مامان!این اخرین مطلبیست که تو سال 91 برایت مینویسم عزیزم.فردا سال جدید از راه میرسه و مامانی بعد از تحویل سال باید بره سر کار و شبکاره گلم.اما هر جا که باشم قلبم همیشه پیش توست عزیزم و همیشه به یادتم.گل قشنگم امیدوارم منو ببخشی از اینکه گاهی بی حوصله بودم و خسته و ناراحت.عزیزم امیدوارم امسال کمبودهای سال قبل رو برات جبران کنم و مامان بهتری برات باشم عزیزم.انشاالله سال جدید سال پر از سلامتی و شادی برات باشه عزیزترینم و دیگه مثل پارسال بیمار نشی گلم.عزیزم امروز خیلی کمکم کردی و با هم با شوق و ذوق هفت سین چیدیم .از اینکه میبینم یک سال بزرگتر شدی و درکت بیشتر شده خیلی خوشحالم گل نازم .مامانی اینجا دوستهای زیادی پیدا کرد که همشونو دوست دارم و سال نو رو به خودشون و خانواده هاشون تبریک میگم.و امیدوارم سال جدید رو همه به خوبی شروع کنند و سال خوبی رو داشته باشند.ماه اسفند ماه سختی برامون بود عزیزم چون شیفتهای مامان زیاد بود کارهای خونه تکونی بود بابایی هم تا دیر وقت سرکار بود و منو تو اصلا درست ندیدیمش.از همین جا بهش خسته نباشید میگم:محمد جان خسته نباشی .من و امیر مهدی گل قدر زحمت هاتو میدونیم عزیزم.امیدوارم هزار سال زنده و سالم باشی همسر مهربانم.امروز عزیز دل بردمت حمام یا به قول خودت اب بازی !این اخرین حمام سال 91 بود برات عزیزم!!!امشب شب چهار شنبه سوری هم هست خدا کنه همه مواظب خودشون باشن و اتفاق بدی برای کسی نیافته.من و تو هر دو تامون فشفشه خیلی دوست داریم.اما از ترقه میترسیممممم!!!!استرسخلاصه نفسم همه کارها انجام شده فقط مونده سبزی پلو ماهی و کوکو سبزی که امشب درست کنم .تا فردا بعد از ظهر به سلامتی سال تحویل بشه.

 

 

 

 

اینک بهار تا دروازه های شهر رسیده و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی احسن الحال را برایت ارزو میکنم.

 

  شکلکهای جالب آروین

 

دو قدم مانده به خندیدن برگ...یک نفس مانده به ذوق گل سرخ...چشم در چشم بهاری دیگر...تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه به تو ...یک سبد عاطفه دارم...همه ارزانی تو...سال نو مبارک عزیزترین بهانه برای نفس کشیدنم!همیشه با من بمان!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ارشیا
29 اسفند 91 23:06
بهار است که بر درت می کوبد؛
سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد
شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی
مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛
و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت
شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه
کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و
شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد.
سال 1392 خدمت شما و نی نی گلتون مبارک باد .



ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن .سال نو مبارک





فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:47
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید :

سلام قولا من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر



سین هشتم سخن ساده تبریک من است.با ارزوی سالی شاد...
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:20
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


برو برو بادبادک بگو به اون نازنازک عید گل و شاپرک جلو جلو مبارک!
سپیده از وبلاگ "کودک من"
30 اسفند 91 8:34
امیر مهدی عزیز سال نو مبارک.


سال نو شما هم مبارک خاله سپیده.
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:00
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
2 فروردین 92 2:30
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . صد سال به این سالها زنده وسلامت باشید گلم