شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

مهدکودک و این همه دردسر!!!!!!!!!

1391/12/18 20:46
نویسنده : مامان سوده
306 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام شیرین عسلم!عزیز دلم خیلی این روزها لاغر و بی اشتها شدی گلم.سرما هم که دوباره برگشته از برف و بارون خبری نیست فقط سوز و سرماش مال ماست!خسته شدم گلم.کاش زودتر هوا گرم بشه تا این ویروسها از بین برند.مامانهای دیگه توی مهدت مراعات نمیکنند و بچه بیمارشون رو میارن مهد و برای همین تو مرتب مریض میشی تمام پاییز زمستون پارسال و امسالو تو انتی بیوتیک خوردی گلم.نمیدونم چرا بعضی ها انقدر خودخواه و بی ملاحظه اند .با اینکه مرتب تذکر دادم ولی حرفهای من به جایی نرسید و این قضیه مرتب تکرار میشه!

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

حالا بیا از چیزهای خوب بگیم گلم.مامان امروز عصر کار بود و چون جمعه بود و خوشبختانه!!!!!مهد تعطیل بود تا ویروس جدیدی رو نگرفتی!!!! و من تو رو بردم خونه عزیزجون  یعنی مامان گل خودم و شما هم تا تونستی با خاله شقایق یا به قول خودت شلاقق!!!بازی کردی.خوش به حالت گلم!اما خاله گفت هیچی نخوردی وقتی زنگ زدم حالتو بپرسم گفتی مامان بیا غذا بده وایییییییییییی دلم کباب شد برات دسته گلم.با همکاری همکارای گلم یک ساعت اخرو پاس گرفتم و رفتم خونه عزیزجون دنبالت و تو خواب بودی نفسم .بمیرم برای دل تنگت قشنگم.امدیم خونه بردمت تو اتاق رفتم برات قرمه سبزی درست کنم دیدم داره صدات میاد فکر کردم بیداری کنارت دراز کشیدم تو خواب قلت زدی و دستمو بوسیدی!وایییی دوباره دلم کباب شد برات عمر مامان که تو انقدر دل تنگ من میشی عزیزم.خدا خودش تو گل بهشتی رو برای من نگه داره انشاالله.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
18 اسفند 91 22:06
الااااااااااااااااااااهی
دلم گرفت
راستی محل کارت چی شد رفتی بیمارستان جدیده یا همون قبلی هستی؟


هنوز وقت نکردم دنبال کارم برم از بس امیر مهدی مریض شد
مامی رادمهر
19 اسفند 91 11:40
عزیز دلم نبینم دلتنگی کنی ها.جیگرم کباب شد مامان جون.توروخدا اگه میتونی مرخصی بگیر.این سن بچه ها خیلی خیلی وابسته اند.گناه داره.ایشالا دیگه مریض نشه.خیلی مواظب گل پسرمون باش


الهییییییییییییی بمیرمممممممم براش مگه مرخصی میدن به ما عزیزم از بس کمبود نیرو دارن.
مامی رادمهر
19 اسفند 91 11:41
خصوصی ی ی


من چیزی ندیدم تو خصوصیییی!
مامی رادمهر
19 اسفند 91 11:43
عزیزم من فرهنگی هستم و تو یه هنرستان کار میکنم.از صبح تا 2 بعد از ظهر.برای شما سخت تره که مرخصی بگیری و پیش کوچولوت باشی.خدا واسه هم نگهتون داره


انشاالله شما هم همینطور .
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
19 اسفند 91 14:52
سلام خوب هستید خوشید خرمید وای از دست این ویروسها که میان به جون پسر خوشگلم بمیرم برات خاله ولی خوشحالم که یه جمعه ای ویروس تعطیل بود
همیشه زنده باشی عزیزم


سلام گلم ممنون عزیزم فاطمه گل و شازده پسرو از قول من ببوس
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 اسفند 91 12:30
ای جانم
قربون قلب مهربونت
قربون دل تنگت


فدات بشم شقایق جان