شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اقاقیای سفید من عاشقتمممممممممممم!

1391/12/16 15:39
نویسنده : مامان سوده
590 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

تمام اقاقیاهای دنیا تقدیم قلب مهربونت.قربون وجود عزیزت برم نازنینم عاشقانه میپرستمت!

 

ارزش بودنت را از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

وانیا باستان پور
16 اسفند 91 18:04
ما اومدیم به وبلگتوننننننننننن


خوش امدی گلم.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 3:40
چقدر زيباست


عزیزمییییییییییی
مامان علی مرتضی
18 اسفند 91 11:50
پسر ما از این اقاقیا هم خوشکل تره


مامان علی مرتضی
18 اسفند 91 11:53
سوده جان شما کرمانید چون من ی بار با ی خانمی که نی نیش امیر مهدی بود صحبت کردم و فکر میکردم شمایین که اهواز زندگی میکنید اما الان دیدیم که کرمانید و اون نی نی که موقع گریه سیاه میشد خداروشکر نی نی شسما نبوده خدا برات سالم نگهش داره


انشاالله به حق فاطمه زهرا اون بچه هم سالم باشه فکر کنم مشکل قلبی داره عزیزم که وقت گریه سیانوز میشه