شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

یکی یدونه

1391/12/19 11:52
نویسنده : مامان سوده
395 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه گل من عزیزم ، همه عشقمو به پات میریزم

حالا که پیشمی حتی یه لحظه غم ندارم من

 

دل دیونمو تو داری میبری ، بگو نگاه منو تو میخری

حالا که پیشمی هیچی تو دنیا کم ندارم من

 

تو که قشنگترینی توی شهر قصه هامی

توی ترانه های من همیشه هم صدامی

 

گل قشنگ من بخند که خنده هات قشنگه

بذار فدای اون دلت بشم که ابی رنگه

 

همه می دونن عزیز دلمی تو که شیطونی گل من  یکمی

همیشه دوست دارم سر روی شونه هات بزارم من

 

داری دلمو میبری بگو نگاه منو میخری

حالا که پیشمی هیچی تو دنیا کم ندارم من

 

یکی یه دونه گل من عزیزم ، همه عشقمو به پات میریزم

حالا که پیشمی حتی یه لحظه غم ندارم من

 

 

 

دل دیونمو تو داری میبری ، بگو نگاه منو تو میخری

حالا که پیشمی هیچی تو دنیا کم ندارم من

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد و ساقی
16 اسفند 91 22:16
سلام عزیزم
ممنونم از حضورتون.تولدتون رو اینجا هم تبریک میگم.امیدوارم همیشه سلامت باشین
ماشا... چه گل نازی دارین.خدا حفظش کنه
دیدم تو لینکهام نیستین ولی چون دوست مامان شهربانوی گل هستین رمز رو خصوصی براتون گذاشتم.
راستی ممنون از عکسها تو آلبوم سوممون میذارم


سلام گلم ممنون عزیزم.
اس ام اس های عاشقانه
17 اسفند 91 18:37
هر روز با جدیدترین جملات و اس ام اس های عاشقانه ، پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
پرپرواز
17 اسفند 91 19:58
سلاممممممممممم دوست خوبم.
وبلاگ زیباو قشنگی دارید.امیدوارم سایه تون همیشه روی سر فرزند زیباتون باشه.
وب من در مورد شیوه ی تربیت دینی فرزندانه خوشحال میشم سری بزنید ونظر بدید.
یاعلی(علیه السلام) http://pareparwaz.niniweblog.com/



سلام عزیزم حتما میام
عمه جونی
17 اسفند 91 20:27
سلام عزیزم حتما به وبم سر بزن اگه دوستداری یه یادگار برای کوچولوت درست کنی به وبم بیا و رو ادامه مطلب نمونه کار کلیک کن تا کارهای نمونه رو ببینی فرصتی نمونده پس عجله کن دوست عزیز
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 3:41
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____


i love you to
پرپرواز
18 اسفند 91 9:09
سلام مامان خوب. ممنون که به من سر زدید.امیدوارم به آرزوتون برسید.ذهن بچه ها مثل یه صفحه ی سفید و خالی وپاک که هر چی در اون حک بشه تا آخر میمونه.سعی کنید از همین الان که کوچیکه با کلام الهی آشنا بشه و گوشهاش به شنیدن آن انس بگیره.پس یه ساعاتی از روز مثل دقایق نزدیک اذان صدای قرآن توی فضای خونه پخش بشه. کسانی که حافظ هستند اصولا پدر و مادرایی دارند که یا حافظند یا انس زیاد با قرآن دارند پس شما باید خودتون هم با قرآن مانوس بشید. توسل و دعا هم بکنید که دعای مادر در حق بچه اش مستجابه.در آخر بگم مواظب باشید کلاسهای بی روح و دوره های خسته کننده باعث زدگی او نشه. فکر کنم برای شروع دوره های حفظ موضوعی قران به صورت اشاره خوب باشه. امیدوارم موفق باشید.


سلام دوست عزیزم ممنون از راهنمایی ارزشمندتون.
محمدحسين(قهرمان كوچك)
18 اسفند 91 15:06
***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j _____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r _______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$______$$$$$$$$$$$$$$ ______________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$ __________$$____________$$____$$$$$$ ________$$______________________$$$$ ______$$__________________________$$ ____$$____________________________$$ __$$______________________________$ ____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$******آپم * **************$ $$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ $$????????????$$$$$$$$$$?????????$$ $$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
مامان آروین
21 اسفند 91 16:31

خییییلی دوستتون داریم

ما بیشترررررررررررررر!