شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

اشکان

1391/12/5 22:40
نویسنده : مامان سوده
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه اسمونم!امروز بعد از پایان شیفتم خونه همکارم خاله فرزانه دعوت بودم من و چند تا از بچه ها.دوست فرزانه جون هم امده بود و یک پسر خیلی خیلی ناز به نام اشکان داشت و البته فوق العاده شیطون!فکرشو بکن!حتی از تو هم شیطون تر!!!!!دیگه فکر کن ببین چی میشه!!!!!در شکلات خوری فرزانه رو هم شکست و فرزانه داشت اتش میگرفت!!!!!!خب چه میشه کرد بچه اس دیگههههه!!!!بعد از عصرانه که خیلی فرزانه جون زحمت کشیده بود و کتلت کشک بادمجان و اش رشته و ژله درست کرده بود کلی عکس گرفتیم .تو هم ذوفق میزدی گلم تا اینکه مامان اشکان کار داشت میخواست زود بره تو هم شروع کردی به بهانه گیری .اخرش من گفتم اشکان داره میره امپول بزنه برمیگرده.تا اروم شدی.خب چکار کنم دیگههههههه مجبور بودممممم!!!!!خجالت

یک عکس هم از اشکان ناز میذارم برات گلم.در کل پسر خوبی بودی و ازت راضی بودم نفسمممممممم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار
6 اسفند 91 11:43
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :
بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم


آمین

این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه

پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه

الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه



علامه کوچولو
6 اسفند 91 18:34
سلااااااااااااااااام عزیزم
میگم شوما هم ازین حربه آمپول استفاده میکنید
آخه بچه بودم مادرهای زیادی رو میدیدم که بچه شونو از امپول میترسونند و به بهانه امپول به کارهاشون میرسن
امیر مهدی کاش میگفتی منم امپول میخام


سلام به روی ماهتتتتتتتتت .فکرشو بکن امیر مهدی از یه چیزی بترسهههه!!!!!!!!!امپولو درسته قورت میده این پسر بلااااااااا!!!!!!!!!!!!!
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
7 اسفند 91 2:01
سلام خوبید
چه خوب بعد از این همه کارو خستگی یه مهمونی حال وهواتو تغییر می ده
واییییییییییییییییی منم گاهی وقتها مجبورم از اصطلاح آمپول استفاده کنم آخه بچه یه کم باید از یه چیزی بترسه البته اشتباست ولی این بچه ها از بس مامانی هستن ازمون که نمی ترسن
سوده جون کی می رید محل کار جدید انشالله؟
امیر مهدی خاله همیشه تو ادب اول خوب وحرف گوش کن یه بوس گنده

موفق باشید


سلام عزیزم ممنون از لطفت گلم.

امیر مهدی و عمی
7 اسفند 91 11:09
دوستون داریم
این هم برای گل پسر


مامان آروين
8 اسفند 91 14:02
سلام بر اقاقياى سفيد و مامان سوده مهربون ببخشيد خيلى وقته كه بهتون سر نزده بودم دلم براتون تنگ شده بود از طرف من صورت گل پسرتو ببوسش


سلام عزیزم قربون محبتت برم عزیزم پسر ماه صورت من چطوره؟ببوسیدش از طرف من.