شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

تولدمامان سوده

1391/12/10 13:53
نویسنده : مامان سوده
233 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

 

سلام گل نازنینم!هنوز کوچولویی و نمیدونی امروز روز تولد مامانه!!!!بنابر این من خودم از طرف خودم!و از طرف تو!و از طرف بابایی!!!میگم تولدم مبارک!!!!!!!!!!!!!!من همیشه روز روز تولدمو دوست دارم با اینکه یک سال پیر تر میشم اما عاشق این روز تولدم هستم !!!!چون عزیز جون(مامان گلم) و خاله شقایق همیشه تو این روز به یادم بودند و هستند .خب منم الان سخت منتظرم اما هنوز بهم زنگ نزدند!!!دل شکستهولی مطمینم یادشون می افته!!!خبری از کادوی بابایی هم نیستتتتتتتتتت!!!!!!وایییییییییی!!!!همه درگیرند !!!زودتر بزرگ شو گلم و تولد مامانو با زبون شیرینت تبریک بگو عزیزترینم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

امیر مهدی و عمی
10 اسفند 91 14:50
سلام
تولدتون مبارکهههههههههههههه
انشاله هر سال به سلامتی و شادی در کنار عزیزانتون جشن تولدتونو بگیرید
امیر مهدی جون تولد مامانی مبارک


سلام عزیزم ممنون از لطفت گلم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 اسفند 91 11:38
واییییییییییییییییییی
تولد تولد تولدت مبارک انشالله صد ساله شی
یه بوس آبدار برای خواهر عزیزم که با تمام وجود دوستش دارم
عزیزم مطمئنم می خوان همه غافلگیرت کنن


عزیز دلم خواهر گلم منم واقعا دوستت دارم خیلی گلی ارزوی من شادی و خوشبختی توست عزیزم.
بابا و مامان یسری جان
11 اسفند 91 12:40
سلام مامان امیر مهدی جان :
شاید کمی تاخیر داشتیم ، اما احساس محبت و علاقه ، دربند زمان و مکان نیست ، پس تبریک ما را برای تولدتان را با شاخه گلی پذیرا باشید .
امیدواریم سالیان سال سایه پر مهرتان برسر امیر مهدی عزیزمان مستدام بماند .


سلام ممنون از محبت شما بزرگواران.یسری عزیزم را از طرف من ببوسید.انشاالله سایه شما پدر مادر گل نیز همواره بر سر دلبندتان باشد.در پناه حق مستدام و پاینده باشید انشاالله.
علامه كوچولو
12 اسفند 91 7:57
سلاااااااااااااااااااااااااام عزيزم
تولدددددددددددددددددت مبارك
انشاءالله ساليان سال سالم و پر نشاط سايه ت بالا سر امير مهدي نازم باشه كنار همسرت از خوشيهاي زندگي لذت ببري



سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم انشاالله خدا دوست عزیزی مثل تو رو همیشه برای من نگه داره گلم .انشاالله همیشه با خانواده ات سالم و شاد زندگی کنی عزیزممممممممممممممم.خیلی دوستت دارم .