شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

من و امیر بازم تنها!

1391/12/4 23:37
نویسنده : مامان سوده
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام غنچه گل قشنگم!امروز عصر بابایی رفت تهران و من و تو دوباره تنها شدیم فردا صبح کارم .امروز اف شبکاری داشتم و تونستم کمدتو مرتب کنم .واییییییییی هر چی کار میکنم تموم نمیشه عزیزم.خسته شدم.بابایی امروز 4 تا ماهی قرمز برات خرید گلم و تو کلی ذوق زده شدی مرتب میری نگاهشون میکنی و میگی:ماهی:fish!!!!!! قربون خودتو اصطلاحات انگلیسیت برم من عزیزمممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
5 اسفند 91 0:32
سلام امیر مهدی جون پیشاپیش عیدت مبارک ماهی کوچولوی تو تنگ
خوش به حالت چه بابای خوبی ومامان مهربونی برات 4تاماهی خریده
مامان سوده ممنونم از حس خوب دوستیت عزیزم وتوجه ات به ما ممنونم:
خوشحالم که بالاخره تصمیم گرفتید موفق باشیدX


سلام خاله مهربانم عید شما هم پیشاپیش مبارک عزیزم هر روزت بهاری...
آموزش آشپزی و غذای کودک و 30 کلاس هنری
5 اسفند 91 1:23
سلام
وب خوبی دارید
با تبادل لینک موافقید
منتظر خبرتونم



سلام عزیزم حتما