شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

دامادی!!!!!!

1391/12/3 10:15
نویسنده : مامان سوده
220 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام ستاره درخشان قلبم!امروز رفتم تامین اجتماعی و مدارکمو بردم اما هنوز نگران و ناراحتم.تغییر همیشه برای من سخته.وقتی برگشتم بابا بیدار بود گفت :سوده چرا نمیذاری امیر مهدی بره تو تخت خودش بخوابه؟گفتم:چییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟گفت:خوب همینه دیگه!اخرش اینقدر به این بچه وابسته بشو بعد هم نذار داماد بشه!!!!!!!!!!!!!!وایییی تو اون شرایط که ناراحت بودم اما الان خیلی خنده ام گرفته!!!!!امشب هم شبکارم دوری از امیر برام غیر قابل تحمله من الان هر روز شیفتم به غیر از اف شب کاری هام .6 شب هم در ماه دارم به غیر از شیفت های دیگه ام .اما بیمارستانم عوض بشه شیفتهام زیاد میشن مخصوصا شبهام .وایییی شبهای دور از امیر .خدایا!!!!!!!امیر مهدی عشقم دوستتت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی
5 اسفند 91 1:07
عزیزم خودتو ناراحت نکن.اگه به خودت سختی میدی وکار میکنی فقط بخاطر امیر جونه.وقتی هم بزرگ شد ایشالا این زحماتت رو جبران میکنه


واقعا فقط به خاطر اینده امیر میرم سر کار.خدا کنه تنش سالم باشه همین برام کافیه.