شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

منو ببخش

1391/10/28 18:08
نویسنده : مامان سوده
661 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام گل بهار نارنج مامان!دیشب که من شبکار بودم تو و بابایی با هم بودید و من بزرگترین اشتباه رو مرتکب شدم .میپرسی چه کاری؟الان بهت میگم:من طبق معمول همیشه زنگ زدم تا حال تو و بابایی رو بپرسم که این بار از بابایی خواستم گوشی رو بده به تو البته قبلا هم اینکارو میکردم و اتفاقی نمیافتاد اما این بار به محض اینکه گوشی رو گرفتی شروع به گریه کردی و هر چی عمو زنجیر باف برات خوندم باهات حرف زدم فایده نداشت فقط میگفتی :مامان بیا!!!الهی برای دل کوچکت بمیرم عزیزم هیچ وقت خودمو نمیبخشم که باعث ناراحتیت شدم.کاش نخواسته بودم باهات صحبت کنم.خودمم هم کلی گریه کردم عزیزم .عزیزم منو ببخش گاهی تنهات میذارم منو ببخش گل قشنگم....

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
28 دی 91 20:29

خداییش شب کاری خیلی سخته
خدا اجرتون رو صد افزون کنه


ممنون گلم.اره واقعا سخته.
ولی سخت تر از اون دوری از امیر مهدیه..
امیر مهدی و عمی
28 دی 91 22:26
سلام مامانی مهربون
خدا انشااله هیچ وقت از هم جداتون نکنه.


سلام عزیزم انشاالله.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
29 دی 91 0:13
سلام
قربونش برم منم به گریه انداخت الهی هیچ وقت از هم دور نباشید غیر از مورد شغلیت عزیزم یه عالمه ببوسش
کاش پیش هم بودیم امیر مهدی رو می آوردم پیش خودم تا شمامی رفتین سر کار اون وقت فاطمه هم تنها نبود


سلام عزیزم خیلی دوستت دارم همیشه بهم لطف داری گلم کاش پیش هم بودیم عزیزم.انشاالله قسمت بشه همدیگه رو ببینیم گلم.دخمل و پسر گلتو ببوس.