شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

گربه من ناز نازیه!

1391/10/28 17:36
نویسنده : مامان سوده
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

گربه من ناز نازیه

همش به فکر بازیه

یه توپ داره قلش می ده

می گیره باز ولش می ده

گربه لیلی باهوشه

اما زیاد بازیگوشه

یه توپ داره رنگ و وارنگ

می زنه به شیشه دنگ و دنگ

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

شب ها همیشه وقت خواب

می ره می خوابه تو رختخواب

گربه پوری شیطونه

هی می ره بیرون از خونه

شب ها کنار حوض می ره

می شینه و ماهی می گیره

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

منظم و مرتبه

مثل خودم مودبه

گربه مصطفی بلاست

بهانه گیر و بد اداست

راه می ره و غر می زنه

می خوره و نق نق می کنه

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

ساکت و آروم می شینه

فیلم های کارتون می بینه

گربه مهدی تنبله

تنبل دست اوله

مشغول خواب و خور خوره

از جاتکون نمی خوره

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

آسه میاد،آسه می ره

جوجه هارو نمی گیره

گربه مهری ناقلاست

دشمن مرغ و جوجه هاست

مرغه می گه قدقدقدا

وایسا عقب،جلو نیا!

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

به چیزی دست نمی زنه

نمیندازه،نمیشکنه

گربه اکبر فضوله

به بازیگوشی مشغوله

هرچیزی که هر جا باشه

یا می ریزه یا می پاشه

گربه من نازنازیه

همش به فکر بازیه

این همه همبازی داره

دوست های نازنازی داره

گربه هادی پرخوره

چاق و درشت و قلدره

پنجولاشو وا می کنه

با همه دعوا می کنه

.

این همه گربه قشنگ

ریز و درشت و رنگارنگ

گربه من قشنگ تره

از همشون زرنگ تره

نه شیطونه،نه قلدره

نه تنبله،نه پرخوره

از همشون خوب تره

میون گربه ها سره




اینم یک شعر دیگه از کتاب قصه های مامان تقدیم نازنینم.
 گربه من نازنازیه
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)