شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

این شرک دردسر ساز!

1391/10/19 21:03
نویسنده : مامان سوده
533 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام شکوفه گیلاس مامان! ماجرا از اونجایی شروع شد که وقتی گل پسر گوش درد داشت مامان سوده برای انحراف فکرش از سیدی شرک استفاده کرد و حالا این غول سبز اون قدر تو خونه ما جا خوش کرده که نگو و نپرس.....هر روز با بیدار شدن از خواب باید سیدی شرک رو بذارم تا وقتی میخوابییی!!!!سه تا پشت سر هم است!وقتی تموم میشه دوباره از اول!برات نه تکراری میشه نه خسته میشی!وقتی میخوام برم سر کار به زور باید تلویزیونو خاموش کنم !وقتی بابایی میاد و میخواد تلویزیون ببینه حریفت نمیشه و جنگ پدر و پسر شروع میشههههه!!!قهقهه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

خلاصه عروسکش رو هم برات خریدم تا ازش خسته بشی اما فایده نداشت خونه عزیز جون (مامان گلم)هم که میری باید سیدیشو و عروسکشو همرات ببرمممم!!!چه گرفتاری برامون درست شده نازنینم!نمیدونم چه کار کنم تا این مساله برات عادی و تکراری بشه .جالب اینجاست که هیچ کارتون دیگه ای هم دوست نداری البته عمو پورنگ و خاله شادونه رو دوست داری ولی مگه اجازه میدی شرک رو بردارم ؟!اوه

عزیزدل مامان گل دوست داشتنی من .همه جوره دوستت دارم .اما دلم میخواد پسر خوب و منطقی باشی.امیدوارم بزرگتر که شدی این چیزها رو بیشتر درک کنی .این کارها رو میذارم به اقتضای سنت که هنوز کوچولویی عزیزم.

و اما دامنه یادگیریت هم بیشتر میشه خدارو شکر.این چند وقت بیماری انچنان موهات هم بلند شده که هر کی ببیندت با رابینسون کروزوییه!!!اشتباهت میگیره عزیزم!خجالت میکشم عکستو بذارم چون بزرگ شدی از دستم شاکی میشی که موهاتو کوتاه نکردم !انشاالله فردا بابایی ببردت ارایشگاه و موهای پسرمو سرو سامان بده.

 

 

 

عزیزترینم دوستت دارم یک دنیا و میبوسمت یک دنیا.عاشقتمممممممم گل نازم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
19 دی 91 21:32
قربونش برم
خوبه که اقتضائات سنش رو درک میکنید و سخت نمیگیرین انشاءالله کم کم خودش ازش سیر میشه
مگه چی میشد از این رابینسون کوچولو یه عکسم میذاشتی بعدا کلی خاطره میشد براش


وایییییییییییییی اگه بزرگ بشه عکسشو ببینه منو میکشههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 دی 91 11:16
سلام دوستم
من محمدارشانم
اومدم بگم امروز وقتشته... من تو مسابقه نینی مد شرکت کردم... فقط هم امروز و فردا(20.21دی) وقت داریم رای بدیم...
ممنون میشم بری به سایت www.ninimod.niniweblog.com و به شماره 0024 رای بدی
ملسیییییییییییییییییییییییییییییی امیرمهدی جونم


سلام گلم نمیدونم چرا نه وب خودم و نه هیچ وب دیگه ای برام باز نمیشه اگه باز شد میرم رای میدم عزیزم.

ریحانه مامان نیایش
24 دی 91 13:14
وااااااااااای اینقدر دلم می خواد ببینمت امیر مهدی جونم مخصوصه با تیپ رابینسونی
سوده جون ببوس پسر گلت رو


ریحانه جون کجایی کم پیدا؟خوبی عزیزم؟نیایش گلمو ببوس.
مامان مهرزاد جان
27 دی 91 17:18
ای جونم معلومه پسر باهوشو شیطونی دارید خدا بهتون ببخشه
همه جا جنگ پدر و پسر سر تی وی هست خونه ماهم کم ندیده به خودش


سلام عزیزم ممنون از لطفتون.خوش امدی به خونه ما.