شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

سفره ابوالفضل

1391/10/19 19:03
نویسنده : مامان سوده
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام  گل شقایق مامان!عزیزم خدا رو شکر هم حال تو و هم حال مامان بهتر شده عزیزم .از دعای دوستان گلمون.ما هم برگشتیم دوباره .عزیزم مامان دیشب شب کار بود و امروز که خونه امدم ظهر رفتیم خونه مامان بابایی و شما کلی اتیش سوزوندی و شیطنت کردی .دلت نمیخواست بیایی خونه .مامان بابا پنج شنبه قراره سفره ابوالفضل بندازه .وایییییییییییییی چقدر دلم میخواد جامون بزرگ بود من هم مینداختم.اما فعلا امکانش نیست متاسفانه...دل شکسته

خلاصه مامان پنج شنبه صبحکاره و بعد از ظهر میره برای سفره ابوالفضل .انشاالله در پناه اقا ابوالفضل العباس همیشه سالم و تندرست باشی گلم.دوستت دارم یک دنیا و میبوسمت هزارتا عزیزترینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
19 دی 91 19:22
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه بهlمن رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس هامون من 0012 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
علامه کوچولو
19 دی 91 21:30
وووووووووووووووووی من عاشق سفره ابوالفضلم
رفتی هم بجام بخور هم برامون دعا کنید لطفا


منممممممممممممممممممممممممممم همینطور جات خیلی خیلی خالیهههههههههه.حتما عزیزم محتاجیم به دعا .