شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

امروز و سفره ابوالفضل

1391/10/22 1:07
نویسنده : مامان سوده
1,732 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام کلوچه گردویی مامان!این شکل بالا مال کیکیه که مامان پخت برای سفره ابوالفضل عمه نجمه.امروز عمه نجمه تو خونه مامانش سفره ابوالفضل انداخت و من هم برای اینکه سهم کوچکی داشته باشم یک کیک درست کردم که رویش رو با کمپوت زردالو و ژله هلو تزیین کردم.گرچه شکلش زیاد به نظرم جالب نشد اما واقعا خوشمزه بود.

وقتی رسیدیم در خونه مامان محمد همون موقع پسر خاله محمد هم رسید که خیلی ادم شوخ طبعیه و گفت :وایییی!اینا چیه؟!زرده تخم مرغ گذاشتی روی کیکت!!!چقدر خندیدیم.....اما خنده دار تر این بود که خاله محمد باورش شده بود میگفت :خاله اینا واقعا تخم مرغههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خندهقهقهه

امروز زیارت عاشورا خوندیم و من کلی برای همه دوستام دعا کردم به یاد همه دوستای نی نی وبلاگیم هم بودم.

من بقیه رو نمیدونم اما من که عاشق اش رشته ام و کلی اش خوردم و کیف کردمممممم.ارام جان در عوض تو هم خوردم جات خیلی خالی بودددددددددددددددددددددددد!!!!

دو تا از شمعهای سفره رو برداشتم تا انشاالله دفعه بعد نوبت من باشه بتونم سفره بندازم.اما یک چیزو نفهمیدم و ان فلسفه جمع نکردن سفره بود که خاله محمد گفت هیچ وقت سفره ابوالفضل رو شب جمع نمیکنند!گفتم چرا؟جوابمو نداد!افسوس

و اما نازنین پسرم خونه عزیزجونش بود و چون شوهر خواهرم هم ماموریت بود خواهرم با بچه هاش هم خونه عزیزجون بودند و کلی به عزیزدل مامان خوش گذشت.عزیزم شرمنده ام که تو رو نبردم چون تو شلوغی حوصله ات سر میره گلم و عصبانی میشییییی!کلافه

و اما محتویات سفره رو مینویسم تا یادم باشه:ساندویچ نان پنیر سبزی و اش رشته و عدس پلو کیک شکلات گلاب اب نمک شکر میوه و قران و سجاده و شمع.که اینها رو روی پارچه سبز زیبایی که از کربلا امده بود و متبرک بود  پهن کرده بودند .منم کیک خودمو گذاشتم وسط وسط سفرههههه!!!!

این وسط جای ناز نازی مامان پسر طلا خالی بود ولی مطمین بودم که میامدی اذیت میشدی نازنینم.انشاالله در پناه خدا و اقا ابوالفضل العباس باشی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
22 دی 91 18:36
با سلام. خیلی هم زیبا شده. لطفا مواد لازم و دستورش رو هم بفرمایید تا ثبتش کنم.


سلام عزیزم در قسمت نظرات دستورشو نوشتم .ممنون از محبتتون.
علامه کوچولو
23 دی 91 9:14
سلام
دستتون و دهانتون درد نکنه بجا ما هم خوردین
عزاداریها قبول بانو
راستی کیکتون خیلی خوشگل شده اون زرده تخم مرغ ها رو چطوری روش چیدین


سلامممممممممممممممممم عزیزمممممممممممطرز تهیه کیکو دادم به وبلاگ کودک من.جات خیلی خالی بود گلمممممممممممممممممممممممم.قبول حق عزیزمممممممممم.
شقایق(مامان محمد ارشان)
23 دی 91 16:49
خدا قبول کنه
ایشالا به زودی خودت به خواستت میرسی و سفره ابوالفضل میذاری
کیکت هم خیلی قشنگه
من که دهنم آب افتاد


عزیزمممممممممممممم جات خالی بود شقایق جان .ارشان نازمو ببوس.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 7:43
با تشکر . ثبت شد.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
24 دی 91 17:09
قبول باشه عزیزم کیک که به نظر میرسه خیلی خوشمزه باشه کاش به ما هم یاد می دادی
وای سوده جون من آش رشته خیلی دوست دارم ولی خودم الان به خاطر اینکه حبوبات داره وشیر می دم نمی تونم بخورم روز شیزخواران علی اصغز نظر محمدرضا داشتم آش رشته درست کرده بودم یه قاشق خوردم جاتون سبز خیلی خوشمزه بود ولی نتونستم بیشتر بخورم نوش جونتون از اینکه به یادمون بودید ودعامون کردید ممنونم امیر مهدی جونو ببوس

سلام گلم خوبی عزیزم جات خیلی خالی بود برات دعا کردم کوچولوها خوبن؟طرز تهیه شو دادم وبلاگ کودک من عزیزم.دوستت دارم.