شکوفه گیلاسم امیر مهدی جانشکوفه گیلاسم امیر مهدی جان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
یاس سفیدم محمد طاها یاس سفیدم محمد طاها ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ امیر مهدی اقاقیای سفید و محمد طاها یاس سفید من❤

بزرگترین ارزوی من برای تو...

1391/10/12 16:15
نویسنده : مامان سوده
567 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ارزویم برایت این است که به هر چیزی که میخواهی فراتر از انچه میپنداشتی دست یابی...

سلام قند عسل.شیرین پسر!!!دامنه یادگیری لغات روز به روز به لطف خداوند مهربان زیادتر میشه نازنینم .در حال حاضر کلمات :

اب بابا مامان پا نان اسب سگ مار گل توپ امیر ماهی را یادگرفته ای که میخوانی عزیزم.امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت های روزافزونت در زندگی باشم .امیر مهدی گلم از ان زمانی که هنوز به دنیا نیامده بودی با خودم و با خدای خودم عهد بستم که تو را فرزندی صالح بار بیاورم و امیدوارم انچنان که شایسته توست تو را پرورش دهم. عزیزترینم من از خداوند منان خواهش کردم که هوش و استعدادی را در وجودت قرار دهد که بتوانم تو را در راهی سالم پرورش دهم و به ارزوی خوددست یابم که تو حافظ قران شوی عزیزم و این بزرگترین ارزویی است که من برایت دارم نازنینم.و زمانی که به این ارزو دست یابم احساس ارامش خواهم کرد که توانسته ام کمی از دینم را به تو فرزند شیرین تر از جانم ادا نمایم .عزیزترینم از خدا میخواهم که توفیقم دهد تا بتوانم قران را به تو بیاموزم.از خدا میخواهم که هوش و فراگیری تو را روز به روز افزایش دهد عزیزترینم.امیر مهدی عزیزم در اینده خواهی فهمید که تنها راهی که به سوی خداوند متعال است ضامن سعادت و خوشبختی تو خواهد بود و تو را از جمیع بلایا مصون میدارد .میفهمی که این خوشیهای گذرای زندگی ناپایدارند و بس...میفهمی که خداوند چقدر مهربان و بخشنده است و چقدر مانند من عاشقش میشوی ...عاشق خداوندی که گل نازنینی مثل تو را به من عطا کرد و حال نوبت من است که ان را به بهترین نحو بپرورانم ...خداوندا از تو میخواهم که  یاریم کنی تا فرزندی را که به امانت به من داده ای شایسته تربیت کنم.خداوندا از تو میخواهم همانگونه که همیشه به من عنایت داشته ای و زبانم از این همه الطاف بیکرانت قاصر است عزیزترین پاره وجودم امیر مهدی گلم را هم در زیر چتر حمایتت قرار دهی و هرگز نظر لطفت را از وجودش دور نکنی .خداوندا از تو میخواهم که توفیقم دهی و من را به بزرگترین ارزویم برسانی خداوندا امیر مهدی من را از حافظان کلام وحیت قرار بده انشاالله انشاالله انشاالله.تا در اینده فقط و فقط در راه تو گام بردارد و از جمیع بدیها مصون بماند.کمکم کن خدایا .تمام تلاشم برای یادگیریهای مقدماتی او برای اماده کردن ذهنش است تا بتوانم دینم را ادا نمایم .خدایا ارزویم را براورده ساز.امین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ساجده
12 دی 91 16:32
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
امیر مهدی و عمی
12 دی 91 16:47
سلام مامانی مهربون
ما هم امیدواریم این آرزوی زیبات به زودی برآورده بشه
دوستون داریم


سلام به روی ماهت انشاالله عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
12 دی 91 17:19
ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ایشالا امیرمهدی حافظ کل قران میشه


انشاالله عزیزم
علامه کوچولو
12 دی 91 19:11
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
ما اومدییییییییییییییییییییییییییییییم


سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوش امدییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
علامه کوچولو
12 دی 91 19:13
شرمنده من صبح نظرات رو تایید کردم 22تا نظر بود و وقت نداشتم تا جاییکه میتونستم همونجا جواب دادم و رفتم اداره......ببخشید


ای شما وبتون پربازدیدو ما کم بازدید ....ایییی شما پر مخاطب و ما فراموش شدهههههههه.....بالاخره یادی از فقیر فقرا کردییییییییییییییییییییییییییی!!!!!ایییییییییییییی شما کارمندو ما ....اییییی شما ...
علامه کوچولو
12 دی 91 19:13
بازم قهری؟گریه میکنم هااااااااااااااااااااا


وایییییییییییی نه نه !!!ناز... ناز...

[
علامه کوچولو
12 دی 91 19:15
وااااااااااااااااااای چه آرزوی قشنگی!
انشاءالله که جزء حافظان و قاریان بزرگ بشه
حافظ با لحن زیبا نور علی نوره


انشاالله به حق امام زمان....
علامه کوچولو
12 دی 91 19:16
خدایا آرزوی سوده جان خیلی قشنگه
به لطف خودت براوردش کن


انشاالله انشاالله....[
مامی امیرحسین
14 دی 91 0:26
سلام نازنین
منم برای پسرم همین آرزو دارم... میخوام از وقتی تکلمش کامل شد ببرمش کلاس های قران پژوهان...
انشالله امیرمهدی هم چشمتو روشن میکنه و یه حافظ و عامل به کلام خدا میشه


سلام گلم.ممنون به خونه امیر مهدی من سر زدید.چه کار خوبی....انشاالله انشاالله انشاالله
یک دوست ...
14 دی 91 20:42
سلام!
مامان مهربان امیر مهدی، دعا کنید انشاالله در درجه اول عامل به قرآن باشند بعد قاری و حافظ.
قاری و حافظ شدن بدون عمل کردن به هیچ کاری نمیاد.

برای ما هم دعا بفرمائید.



سلام دوست خوب انشاالله اما به نظر من در هر صورت در راه خدا قدم گذاشتن انسان رو از لغزشها باز میداره باور ندارم کسی حافظ قران باشه و به قران عمل نکنه....جوانی از انصار در نماز شرکت میکرد به پیامبر گفتند این جوان به همه نوع گناهی الوده است پیامبر فرمودند :عاقبت همین نماز او را از کار زشت باز خواهد داشت .
امیدوارم متوجه منظورم شده باشید دوست خوبم.من هم دوست دارم پسرم قبل از سن مدرسه به فراگیری قران بپردازد یعنی در سنی که روحش هنوز پاک و لطیف است و غل و غشی ندارد .امیدوارم خدا توفیقم دهد انشاالله.ممنون سر زدید اما ادرس نذاشتید.
یک دوست ...
14 دی 91 23:00
بله، درست فرمودید.انشاالله قاری و حافظ شدن قدمی برای عامل شدن باشه.
اما دیدگاه قبلی ام نشأت گرفته از برخورد با حافظانی بوده که رفتارهای از آنان سرمی زنه که یک فرد عامی مرتکب آنها نمیشه.
خدا پشت و پناه فرزندتون باشه،با اراده و پشتکار و دعای خیر مادری همچون شما قطعاً موفق خواهند شد.


انشاالله...
یک دوست ...
14 دی 91 23:04
راستی من یک درویش رهگذر در فضای مجازی هستم، خانه و کاشانه ای ندارم برای همین آدرس ندارم.


موفق باشید .در هر صورت خوش امدید.
نگارین(عروس دلشکسته)
16 دی 91 10:17
خصوصی داری عزیز
علامه کوچولو
16 دی 91 18:15
سلام
خوبید؟کجایید؟حالا باید من بیام بگم ای تنبل مطلب بذار


سلامممممممممممممممممم واقعا راست میگیییییییییی!!!من و امیر با هم سرما خوردیم اساسییییییییییی!!!